..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Antony":

  1 2 3 4 5 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.044-6Praha s Strřední Čechy jsou bohužel železniční vrakoviště Česka a nevím jestli to je vina ČD a nebo ROPID. Všude jinde jezdí už klimatizované vlaky a přitom jsou poloprázdné. U Prahy jsou plné takže ČD vydělávají nehorázné peníze a přitom na tratě nasazují vraky co jinde odmítli, nebo se kterými prohráli před konkurencí. V Ústeckém kraji jezdím Desirem Děčín - Sebnitz - Rumburk a Regiosharkem Děčín - Česká Kamenice - Rumburk a vlaky jsou skvělé, ale poloprázdné. U Prahy přitom jezdí narvané odporné Regionovy do Davle a Jílového, do Kladna, a 810 sem..10.02.19 - 10:22
754.044-6už tu trať otevřeli? Tušíte co tam tedy po opravě jezdí jestli konečně něco důstojného, Desiro, Regioshark, Regiospider? Nebo tam zase odstrčily vraky typu 810, nebo snad dokonce vrchol drzosti, odpornosti a korupce Regionova ?08.02.19 - 15:39
928.304taky bez klimatizace nebo tento ji jiz ma?

myslel jsem ze regiojet ma nastaveny nejaky standard a vlaky bez klimatizaci by nemel tu drzost vubec nasadit, ale zda se ze porovozuje i podobne veterany jako arriva :-( proti regionove to je luxus, ale stejne veteran :-(
10.01.19 - 13:51
railjetnejlepsimu ceskemu vlaku to proste slusi vsude :-)

skoda ze tech vlaku mame tak malo :-(
17.12.18 - 9:52
113.002-0ČD by měly hodně rychle nastavit plán do kdy tyhle vagony stejně tak stejně příšerné Regionovy zmizí z kolejí. Jedině pak se začnou lokální tratě zvedat a stanou se alternativou k autu a ne terčem posměšků.

Rozumný hospodář by vyhlásil soutěž a objednal stovky nových stejných souprav a díky velké zakázce dostal extrémně výhodnou cenu. ČD se ale jak všichni víme chová jak Černá Díra a tu objedná pár drahých nových souprav pro jeden kraj, tu jinde jiné od jiného výrobce. Díky tomu i mezi novými vlaky je nepořádek, různá úroveň služeb, problémy se servisem díky jiným výrobcům. Prostě všechno na hlavu..
20.11.18 - 12:09
218.420-8 DBneco takoveho by bylo super na trat Praha - Tanvald, to same Praha - Beroun - Pribram - Ceske Budejovice i Praha - Vrane - Cercany!

Kdy se konecne dozijeme patrovych klimatizovanych souprav bud se zabudovanym motorem a nebo klidne s brejlovcem na jedne strane a ridicim vozem na druhe?? Neco jako Elefanc s Brejlovcem by zatim stacilo..
13.11.18 - 8:46
754.060-2 + 471.073-7kdyby to tak takhle jezdilo treba praha - tanvald a praha - vrane cercany pres vikend. konecne by to chtelo klimatizovane patrove soupravy na dalkove neelektrifikovane trate18.10.18 - 8:45
T 669.1054pěkné vraky tam mají :-) trochu jak cd pred par lety :-)11.10.18 - 11:04
749.107-9tam se klimatizovanych dustojnych vlaku nedozijeme asi nikdy :-(

letos nebyla voda v sazave a navic tam byla vyluka nad kacovem tak tam asi muselo byt dost mrtvo co se vodaku tyce :-(
10.10.18 - 19:21
854.210-2 + 840.015-2 + 843.016-7Jsem zvedavy kdy se dozijeme jen tech modernich klimatizovanych vlaku a ostatni konecne zmizi z koleji :-(

Kdyby CD vyhlasila vyberove rizeni a najednou nakoupila stovky stejnych souprav tak dostanou super cenu a do budoucna budou mit jednoduchy servis. Slatanina co ted na kolech je je silena a to nejen stare vraky vc. zverstva Regionova ale i Regiosharky, Regiospidery, Desira. Proste nesmyslne hospodareni drive i dnes..

Nedavno jsem u Chebu jel zlutym Alstomem a ten byl super. Dela se i v te verzi na vodik.. Tech koupit 500 a je klid a super cena
25.09.18 - 10:21