..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 204 205 206 207 208 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
BNE 50Marek Gróf: díky za informaci, té mašince modernizace pro daný účel určitě prospěla (ty poznámky o kompresoru nebo alternátoru byly samozřejmě žert :). Btw - obdobně modernizovaná Gebuska na Vychylovce snad dokonce EDB má?09.09.11 - 14:19
434.2224topič, mirek_2037: možná by bylo vhodné termín "normalizace" nahradit termínem "reálný socialismus".09.09.11 - 12:05
BNE 50Krása - aneb co se také dá udělat z BNE 50 - lokomotiva téměř dospělá á la Lego :). Marně si lámu hlavu, co všechno má pod tou kapotou, která je skoro 2x větší než ta původní (a která měla zašpičatěním vpřed jistou eleganci) - snad motor o mnohém vyšším výkonu? nebo snad kompresor tlakové brzdy? či topný alternátor?09.09.11 - 9:06
163.023-5OT: docela by mne zajímalo, proč se obnovuje nátěr lokomotivám určeným k rekonstrukci na ř. 363.5. Platí i pro 163.008 o několik fotek dříve. Při reko se bude nátěr nepochybně obnovovat znovu (např. zaslepovaná boční okna). Obávám se, že nový nátěr nestojí zas tak málo... Nebo je potřeba splnit naplánovaný počet Najbrtů kvůli zaplacení provize?
Jinak foto pěkná, krásně vystihuje atmosféru "nočního rojení" nákladních vlaků v Ostravě hl.n.
08.09.11 - 11:42
434.2224Autorovi, stoupovi a topičovi: Spolu s Michalem Vieweghem si povzdechněme: Byly to krásné doby, ale doufejme, že se už nikdy nevrátí :)08.09.11 - 11:32
354.195Sim: k řazení vlaku: je nutno si uvědomit, že první "Rybáky" spatřily světlo světa v letech 1938/39 a vyráběly se tuším do roku 1942/43, a to pouze ve verzích 2. a 3. třída. Po válce (hned v letech 1946/47) se jejich výroba obnovila, a to i ve verzi služební nebo poštovní (i když tyto verze byly plánovány již od začátku). Takže zpočátku "Rybáky" určitě jezdily se staršími služebními vozy, ale spíš "osobních" typů - takové, jako je na snímku (jedná se o řadu D ze 2. poloviny 30. let, po válce na ně navázala modernější řada Ds jezdící dodnes) byly určeny primárně pro nákladní dopravu, i když se na vedlejších tratích určitě v osobních vlacích vyskytovaly, ale s "Rybáky" asi zcela výjimečně (ty byly dlouho nasazovány především na hlavní trati, na lokálky pronikly až koncem let šedesátých po početných dodávkách čtyřnápravových vozů).06.09.11 - 14:21
233.689-9 DB SchenkerZajímavý pohled. Z náhledu jsem nejdříve soudil na Trainmaniaka :)21.08.11 - 9:51
1146.001-1G-BOAC: není divu, že musely zaskakovat 1063, když byly 1146 jen dvě a ještě musely odjezdit Budapešť, kam se nejspíš posílaly přednostně. Předpokládám, že 1063 jezdily na EC jen mezi Břeclaví a Hohenau, kde se asi přepřáhlo na 1044. Je to jakoby u nás někde vezla EC řada 111 :). Řadu 1063 si pamatuji z mimořádných vlaků z Prahy a Brna do Vídně v prosinci 1989 a lednu 1990; už si neuvědomuji, zda jezdily z Břeclavi až do Vídně nebo se také přepřahalo. Nové dvoufrekvenční lokomotivy 1014 se objevily až koncem roku 1993.17.08.11 - 14:27
T 478.1010Drahoš Švestka: T478.1 se na Tišnovce udržely ještě o něco déle - v únoru 1979 jsem byl ve Žďáru n. S. na běžkách a mám tam focené T478.1054 a 1226.17.08.11 - 12:43
1146.001-1Je zajímavé a trochu až symbolické, že první EC na naše území přivezla tato zajímavá (a v té době už poněkud archaická, byť 2x modernizovaná) lokomotiva. ÖBB jiné dvoufrekvenční lokomotivy vhodné pro EC v roce 1991 neměly. Tehdy už byla 35 let stará a ještě ji čekalo 7 let provozu. Některé kolegyně byly vyřazeny až v roce 2003.17.08.11 - 11:41