..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
CRRX 15462 + CRRX C20pítrs: aha. Mě to furt nešlo do hlavy - zdálo se mi, že místo focení je od mostu daleko a přitom ten vlak je "takřka" z nadhledu. Neuvědomil jsem si, že je ten most tak vysoký. Krásné místo. Projeli jste se i vlakem?18.07.18 - 14:57
Tábor smrtiMartin Grill: obávám se, že to by nepomohlo. Jsme v době, kdy někteří z nás jsou schopni sebezjevnější lež nebo blábol donekonečna obhajovat s poukazem na to je můj názor, nebo já mám jiné zdroje.13.06.18 - 9:52
131.005-1 + 131.006-9Martin Chýle: s docela velkou jistotou si myslím, že vlak je výchozí z vlečky elektrárny Vojany, kde lze přečerpávat kapaliny z široko do normálněrozchodných vozů. Ty pak míří do žst. Vojany.04.06.18 - 9:38
754.063-6Lapil: forma rotuje, což tlačí beton na stěny formy, ale odstředivou silou dochází i k částečné segregaci betonu - u stěn formy je více cementu a kameniva a méně vody, směrem ke středu budoucího sloupu vody přibývá - po jiste době se rotace formy zastaví a forma se nakloní - řidší podíl ze středu vytece a vytvoří dutinu, zatímco castecne odvodněny beton u stěn už vydrží.03.06.18 - 21:35
BNSF 4433 + 1045 + 4538DC: tak o tom neváhej http://cs.trains.com/trn/f/111/t/29288.aspx

Mám dojem, že je to překlad diskuze o najbrtu.
01.06.18 - 10:19
451.xxxCca od půlky dubna jezdí už jen jeden panťák (025+026), takže regina se vyskytuje prakticky denně (tedy samozřejmě mimo víkendy, tam stále lounské 809).13.05.18 - 12:05
362.078-8Na koukání a focení je toto jistě zábavnější, ale pokud má železnice nadále žít jako přepravní systém, a ne jako ostrov nostalgie, tak je cesta jasná...13.05.18 - 10:29
045.193-0Rabín: z bulharky to má jen číslo - a doklady. Neznám detaily, ale v podstatě jde o to, že ČD sice prodají lokomotivu, ale nějak si smluvně ošetří, že ta loko jim nebude konkurovat. Takže stroje 242 prodané českým dopravcům se pohybují po světě pod novou, bulharskou, identitou. Stroje ČD 242 prodané slovenským dopravcům si vesměs ponechávají své "pravé" číslo. Celé je to absurdní, protože stejně všichni vědí, že "opravdu bulharké" jsou jen čtyři z - dnes už cca 30 - soukromých plecháčů. Stejně ty loko jezdí křížem krážem CZ, SK, HU... Možná je to jen alibiusmus nějakého úředníka, aby ho někdy někdo nenařkl z podpory konkurence.27.04.18 - 9:54
045.193-0Bulharský má jen číslo, jinak je to 242.263 z depa Plzeň.25.04.18 - 12:07
714.028-8 + 714.004-9Lapil: takhle černě bych to neviděl. O výběrkách se mluví mnoho let, postupně se rozjíždějí a od ČD by bylo prozíravé, zakoupit "ze svého" (míněno bez specifických dotací typu ROP) - a tedy volných - řádově desítky soudobých motorových a elektrických jednotek a ukázat, že umí poskytovat soudobé služby a s tím pak jít do výběrek. Výběrka budou postupně, takže nehorozí, že by nové vlaky stály bez práce a někdo by pak byl popotahován za nehospodárnost (pokud ty vlaky nebudou předražené, nefunkční atd.).24.04.18 - 14:44