Fotka | Zpráva | Datum |
853.027-1 | Jojo, říkalo... | 16.11.18 - 21:03 |
E 499.0042 | Lapil: Regiojet měl mašinový podstav. Ta, co si viděl, byla určitě 140.079. Tady je sledovačka http://sledovani.55p.cz/regiojet_101_2018/?disp=11-2018 | 14.11.18 - 13:53 |
754.023-0 | Nickon: frajeřinka, nic víc. Ta 4023 byla snad už od dodání z výroby do Brna taková leštěnka, odlišující se od ostatních "běžných" brejlovců | 09.11.18 - 21:12 |
123.019-2 | Ty "dnešní standardy" bych nebral tak doslova - určitě se tím nemíní dnešní požadavky na motorové lokomotivy - to by opravdu s původním motorem nešlo. Píše se tam o novém laku, úpravě oken, tlumiči (výfuku) a dle obrázku má nové stanoviště (to asi bude ten dnešní standard). Asi je to víc změn, než prodělaly 123, ale zase mnohem menší zásah, než byly třeba u nás remotorizace brejlovců. | 08.11.18 - 13:57 |
123.019-2 | Nickon: jakou zádsadní modernizaci máš na mysli? Já tam vidím úpravu okýnek a stanoviště, jinak jsou ty loko původní. | 08.11.18 - 13:24 |
123.019-2 | Nickon: co takhle finské Dr14 https://de.wikipedia.org/wiki/VR-Baureihe_Vr12 ? Každopádně je to fakt zajímavé :-) | 08.11.18 - 11:59 |
461-030 | Tyristorové byly všechny Rc, už od Rc1. | 08.11.18 - 10:36 |
461-030 | Ty jugoslávské a rumunské "Asey" vychází z verze Rb1, předchůdce těch později masově vyráběných variací Rc. | 08.11.18 - 9:44 |
850.031-6 | Miro Just: tady http://www.prototypy.cz/?rada=850 je fotka, kde 850.001 má okno zaslepené už v roce 1994. Pak je tam ještě k nalezení 850.029 se zaslepeným oknem, ale s nomálníma dveřma na velké stanoviště. | 05.11.18 - 10:23 |
ST43-368 + SM42-1013 | A pak že vlak neumí jezdit po schodišti. | 24.10.18 - 10:50 |