..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 6 ... 142      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.023-0Nickon: frajeřinka, nic víc. Ta 4023 byla snad už od dodání z výroby do Brna taková leštěnka, odlišující se od ostatních "běžných" brejlovců09.11.18 - 21:12
123.019-2Ty "dnešní standardy" bych nebral tak doslova - určitě se tím nemíní dnešní požadavky na motorové lokomotivy - to by opravdu s původním motorem nešlo. Píše se tam o novém laku, úpravě oken, tlumiči (výfuku) a dle obrázku má nové stanoviště (to asi bude ten dnešní standard). Asi je to víc změn, než prodělaly 123, ale zase mnohem menší zásah, než byly třeba u nás remotorizace brejlovců.08.11.18 - 13:57
123.019-2Nickon: jakou zádsadní modernizaci máš na mysli? Já tam vidím úpravu okýnek a stanoviště, jinak jsou ty loko původní.08.11.18 - 13:24
123.019-2Nickon: co takhle finské Dr14 https://de.wikipedia.org/wiki/VR-Baureihe_Vr12 ? Každopádně je to fakt zajímavé :-)08.11.18 - 11:59
461-030Tyristorové byly všechny Rc, už od Rc1.08.11.18 - 10:36
461-030Ty jugoslávské a rumunské "Asey" vychází z verze Rb1, předchůdce těch později masově vyráběných variací Rc.08.11.18 - 9:44
850.031-6Miro Just: tady http://www.prototypy.cz/?rada=850 je fotka, kde 850.001 má okno zaslepené už v roce 1994. Pak je tam ještě k nalezení 850.029 se zaslepeným oknem, ale s nomálníma dveřma na velké stanoviště.05.11.18 - 10:23
ST43-368 + SM42-1013A pak že vlak neumí jezdit po schodišti.24.10.18 - 10:50
750.096-0Rabín: lokomotiv má dost, ale zhusta neprovozních, tak si půjčil od KDS, po dobu překonání krize.17.10.18 - 17:28
163.072-2stoupa: už léta se tam nic neprovozuje, výrobky Odkolek se pečou v Nových Butovicích (a možná i jinde).10.10.18 - 15:23