..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 139 140 141 142 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.244-0Jen poznámka: řada 853 v Chomutově nikdy nebyla, pouze je chomutovští fírové obsazovali personálně. V tomto grafikonu tato řada měla na této trati jen pátečně-nedělní rychlík Praha-Cheb a zpět. Mohla by to být daleko pravděpodobněji náhrada za chomutovskou 843, ty náhradní soupravy ale mívaly obvykle jen tři vozy (BDs + 2 Bh). Osobně si myslím, že to nejspíš byl turnusový výkon řady 749 na osobáku.22.12.10 - 10:31
354.195Pěkné. Co to stojí na té koleji vpravo? Sněhový pluh, nebo je to nějaký optický klam? Děkuji.08.12.10 - 14:53
371.015-9Odkud je to focené? Jsem řežák, ale nějak mě nenapadá, jak tohle docílit, snad z letadla?06.12.10 - 10:51
721.802-7Širokorozchodné krabičky už nejsou, z 801 je nějaká 812 a 802 je přeznačená na normálněrozchodnou 674 (tedy slovenskou 674, česká 674 s tím nemá nic společného, aby to někoho nezmátlo). A situaci na posunu ZSSK částěčně řeší - přerozchodováním 773. A traťová služba - odporovka na tomhle typu výkonu není taková hrůza. Tím neříkám, že nic lepšího by tam jezdit nemohlo..

Jinak ta fotka se mi líbí velmi - ukazuje něco, co se v našich šotogaleriích jen tak nevidí a já osobně to na vlastní oči taky ještě neviděl.
18.11.10 - 10:32
753.049-6Tahle obluda s číslem 049 je ve skutečnosti 260.07.11.10 - 18:31
735.256-0Ad Joska Holibajda: velmi stručná amatérská odpověď: je to kvůli ovlivňování zab zař elektrickým proudem, který při topení teče mezi loko a vagony kolejnicí (topný kabel je jeden vodič, kolejnice druhý). Detailněji to vysvětlit neumím. Když se na ČSD začínalo experimentovat s elektrickým vytápěním u "dieslových" vlaků (loko T 476.0501, kyklopové), tak se jezdilo jen na elektrifikovaných tratích, kde tyto problémy logicky nebyly. Teprve poté se postupně možnost elektrického topení rozvíjela i na neelektrifikované trati.02.11.10 - 13:52
735.256-0Nejvíce rekontrukcí na řadu 749 (a tedy omezování parního topení) proběhlo v letech 1994-1995. V Praze to bylo pro pacifik (turnus 8 strojů denně), v Jihlavě pro osobáky na Brno, ve Veselí pro osobáky na celé Vláře (rychlíky už přebíraly 754), v Šumperku dobíhaly rekonstrukce ještě v roce 1996. Poslední pravidelný vlak "v páře" byl rekreák Praha-Trutnov vedený přes Chlumec, kde se nedalo elektricky topit. To mohl být rok 1997, možná jaro 1998.02.11.10 - 11:00
754.066-9Fotka pěkná, ale ta datace nebude dobře. Jednak v roce 1998 už 066 nebyla v Chomutově a potom ta celozelená souprava..01.11.10 - 9:04
754.021-4Zdenda: od loňska je v Olomouci.22.10.10 - 15:14
743.010-1Když už se upřesnila ta plodina, tak já si ještě dovolím poopravit měřo na meřo (methylester řepkového oleje) a to, že lokomotivy nejezdí na meřo, ale na jeho směs s naftou cca 1:2.13.10.10 - 11:12