..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 138 139 140 141 142      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
735.256-0Nejvíce rekontrukcí na řadu 749 (a tedy omezování parního topení) proběhlo v letech 1994-1995. V Praze to bylo pro pacifik (turnus 8 strojů denně), v Jihlavě pro osobáky na Brno, ve Veselí pro osobáky na celé Vláře (rychlíky už přebíraly 754), v Šumperku dobíhaly rekonstrukce ještě v roce 1996. Poslední pravidelný vlak "v páře" byl rekreák Praha-Trutnov vedený přes Chlumec, kde se nedalo elektricky topit. To mohl být rok 1997, možná jaro 1998.02.11.10 - 11:00
754.066-9Fotka pěkná, ale ta datace nebude dobře. Jednak v roce 1998 už 066 nebyla v Chomutově a potom ta celozelená souprava..01.11.10 - 9:04
754.021-4Zdenda: od loňska je v Olomouci.22.10.10 - 15:14
743.010-1Když už se upřesnila ta plodina, tak já si ještě dovolím poopravit měřo na meřo (methylester řepkového oleje) a to, že lokomotivy nejezdí na meřo, ale na jeho směs s naftou cca 1:2.13.10.10 - 11:12
754.065-1 + 754.039-6Drak jezdíval v tomto období přes Vysočinu, v některých letech až do Chebu. A v Ústí tunelem, ale to je zřejmé z předchozích příspěvků.23.09.10 - 14:57