..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 138 139 140 141 142 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
GornergratJiří Hovorka: já tam byl jen jednou, tak to nemám tak nakoukané :o) Myslel jsem, že je to v tom posledním úseku.22.03.11 - 14:44
GornergratTen úsek je celý dvoukolejný, takže není nutné, aby se míjely právě zde. Jinak fotka, jakož i celá trať, úžasné.22.03.11 - 12:14
854.027-0 + 854.021-3Nejstylovější místo pro starou Vindobonu?? Čím jako?20.03.11 - 11:22
M 62.215Jj, topný vůz. Používají je ještě MÁV, nebo na osobní vozbu stačí už jen M41?11.03.11 - 12:04
A 420Sondo: u DR nejezdily. Ten model taky mám po tátovi, je to prostě dokonalý stroj.09.03.11 - 9:58
113.001-2Rabín: jojo, na lipence jezdí 809/810. Ono vozit 20 lidí pomocí 110 tun železa (a mědi) jen proto, že tam jsou dráty, není úplně to ono.04.03.11 - 8:26
363.119-9Opravdu úžasná debata.. Nikdo si nemyslí, že na vyspělejších železnicích jezdí jen to nejmodernější. Nicméně takový humus, jaký ještě dnes předvádějí ČD i na vlacích hrdě označených Expres, se v kulturních zemích opravdu nevidí, za tím si stojím.03.03.11 - 15:52
477.013Papoušky sice byly určeny pro osobní dopravu, ale to neznamená, že náklad nikdy nevezly. A ty vozy, co táhne, nejsou s tím papouškem časově mimoběžné. Možná s výjimkou Eas, ale ani tam to nebude nijak dramatické. Zkrátka takovýhle vlak jet mohl (i když ne na této trati), nevím, proč do této akce rejete,pod falešnou rouškou nostalgie se pořádají daleko nesmyslnější jízdy. A fotky z ní tady publikované jsou hezké.02.03.11 - 14:19
M 61.013Rabín: v Maďarsku skončily v pravidelném povozu během roku 1998, v Norsku ke konci 2000, jen pro doplnění :o)02.03.11 - 14:13
753.291-4V roce 1987 těžko moh mít ten brejlovec tohle číslo... Jinak fotka je to super!27.02.11 - 11:13