..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 136 137 138 139 140 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.007-5Ale tahle lokomotiva, stejně jako Taurus, pendolino, Desiro a další, současnému vkusu vyhovují a cestující veřejnosti se líbí. To jen určitá část šotoušstva má dojem, že vrcholem designu brejlovec a vše, co přišlo po něm, už je hnus. Ale to není názor ve společnosti převažující. To je jako s tou klimatizací - velká část šotoušů jí nemá ráda, protože se nemůže vyklánět z okínka. Je jim ale hloupé to říkat, tak to svádějí na nějaké zástupné důvody, zatímco 90% veřejnosti jezdí/chce jezdit v klimatizovaném autě/tramvaji.12.05.11 - 12:43
810.349-1Tomáš Jirota: zrovna na téhle trati je zkulturněný šukafon to nejrozumnější, co se tam dá v osobní dopravě provozovat. Pokud tedy zůstaneme na kolejích.11.05.11 - 12:16
363.503-4 + 363.502-6quido.speedy: o té ceně si samozřejmě můžes myslet, co chceš, ale zkus přitom vzít do úvahy, jak se asi bude lišit tvorba ceny na jedné straně u zakázky pro dvorního odběratele, na rekonstrukci vlastního produktu, a na druhé straně u zakázky získané v mezinárodní konkurenci. Ta Škoda ty své marže v řádu několika desítek procent nějak vytvořit musí.11.05.11 - 11:50
363.503-4 + 363.502-6quido.speedy: původní plán byl takto rekonstruovat všechny 163 u carga, tedy 30 kusů. Ovšem jak to dopadne, ukáže až čas. Osobně mi to jako rozumné nepřijde, vzhledem k ceně, ale já o tom nerozhoduju :o)10.05.11 - 16:41
230.096-0 + 704.005-8Václav Vrána: hybridně vedený manipulák, pár let už tam jezdí, jen místo lamina tam bývala žehlička, pokud si vzpomínám. Ta 708 bude nějspíš 010.06.05.11 - 13:01
354.7152Mě na té fotce děsí právě to, že najít na našich nádražích místo s "absolutně dobovým dojmem" WWII ještě dnes není problém..05.05.11 - 14:41
750.409-5Rabín: o chlup později, 1994.03.05.11 - 9:01
814.023-8Radiat: to je provozní patina, modelářům dá dost práce jí takhle pěkně docílit. Zoxidovaný prach ze zdrží pojený všelikým dalším bordelem. To štěrkové lože tuhle barvu taky nemá proto, že by rezlo. Jinak foto pěkné, na pohled.29.04.11 - 16:16
Důl Družba II.Týnec: nenapíná se. Při rychlostech na důlní dráze není třeba.29.04.11 - 9:37
M 262.1117 + M 262.056Tomáš Kraus: jako hlavní vozidlo tam M 262 nebyly, ale určitě se nedají vyloučit nějaké okrajové výkony, třeba libereckých od výkonů na trati 070. Takže historicky ta fotka neodpovídá, ale to jistě nebyl smysl. Nakonec třeba to označení M 262.1117 by takové snahy o pseudohistorii podrylo hned na začátku 8-)27.04.11 - 9:50