Fotka | Zpráva | Datum |
362.161-2 | Lapil: v Zábřehu si ještě trochu polepší :-) | 28.02.19 - 11:12 |
362.078-8 | ATB: no jo, však to je princip této "retro" kategorie - ani historické vozidlo, ani běžný soudobý stav. Nevím, kdo to vymyslel a k čemu je to dobré, ale zjevně má tento hybridní (když nechci použít ošklivé slovo bastardí) přístup své fanoušky ve vedení ČD i ZSSK. | 25.02.19 - 10:16 |
380.006-7 | Ad Vindobona - přes Tábor přestala jezdit někdy začátkem 90. let (93/94 už byla přes Havlíčkův Brod), nahradil jí rychlík Smetana, který ale víc zastavoval. Přes Českou Třebovou pak EC začaly jezdit od roku 2000. | 26.01.19 - 14:07 |
841.073-0 | HK: stárá trať zůstane, nová bude napojena mimoúrovňovými rozplety. Tedy tak je to v plánu, snad se to realizuje (i když tedy úsek Ústí-ČT zůstane dvoukolejný..). | 24.01.19 - 13:45 |
Stadler KISS - Transitio | Kdyby to někoho zajímalo; Transitio je leasingovka vlastněná dvaceti švédskými regiony a dopravci, která kupuje větší série vozidel a ty pak poskytuje těm lokálním entitám pro jejich provoz. Výhody tohoto postupu jsou zřejmé, nevýhoda - k nám je ten systém zřejmě nepřenositelný, když se nedohodnou spolu ani Jablonec a Liberec... | 24.01.19 - 13:42 |
783.001-1 | stoupa: ..odmítli odboráři DB.. Ony někdy tou dobou uvažovaly DB (Railion nebo Schenker nebo co tehdy bylo) o takovéto lokomotivě? Silně pochybuju. | 09.01.19 - 21:14 |
130.002-9 | Díky moc pánové. Když vím, kam koukat, už to taky vidím :-) | 09.01.19 - 16:40 |
130.002-9 | 55p: díky, zajímavé, to jsem netušil. Koukal jsem na fotomapy - kde se vrchol hrbu nachází? Mezi přejezdem a první výhybkou? děkuji | 09.01.19 - 15:32 |
130.049-0 | sběrač: loko je původem z dodávky pro vlečku "Doly Nástup Tušimice" - Březno u Chomutova - elektrárny Prunéřov. | 08.01.19 - 21:17 |
130.002-9 | Jiří Navrátil: proč nemůže těžší vlak zastavit v Sadské? To je to do těch Třebestovic až tak do kopce? Děkuji. | 08.01.19 - 21:15 |