..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
140.059-7Ešus: moderní asi ne, ale rozhodně byly nové, neokoukané a velmi jiné :-)26.11.20 - 13:20
162.022-8Řada 162 přišla do Žiliny jako náhrada bobin a tak byla nasazena i do bobinového oběhu s nákladními vlaky Žilina-Valašské Meziříčí.20.11.19 - 18:19
752.046-3JB: válcovny trub Chomutov pořád fungují.15.09.19 - 22:09
751.036-5 + 751.126-4To jsou kontejnery z Kerexu na okružní jízdě kvůli výluce? Díky.11.09.19 - 12:29
740.631-7 + 740.785-1Díky, zajímavé. Do Kamenných Žehrovic - na vlečku Scholler? Odklony tady taky pamatuju, ale jinak jen manipuláky.07.09.19 - 15:46
740.631-7 + 740.785-1Paráda. To je dřevo naložené někde na této trati, nebo se tudy prováží? Jezdily tudy vůbec někdy v historii "dálkové" nákladní vlaky?04.09.19 - 13:32
40-0361-8M 474 003: Švédka, sestavená v Rumunsku firmou Electroputere Craiova. Ty produkované v Jugoslávii jsou čtyřnápravové a v Rumunsku mají řadu 43.18.08.19 - 11:59
M 262.0Nickon: tady www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=720031a.jpg
je vidět zásuvka na vícečlen (tedy spíš dvoučlen) na nově vyrobeném hektorovi - byla umístěna jen na konci u kabiny, ciž se pak stalo u ČKD až do T 466.2 tradicí. Velcí hektoři a čmeláci měly stejnou zásuvku. Pokud je mi známo, dvojčata všech tří (čtyř - ještě 771) uvedených řad jezdila v Čierné nad Tisou na širokém rozchodu. Používal se dvojčlen u těchto lokomotiv i na normálním rozchodu?
16.08.19 - 22:50
M 262.0Nickon: velké Balmy taky měly kabel na dvojčlen, (gp) to shrnul za obě verze. Ty velké byly zase ještě o pár let mladší, než krátké (resp., sériově se začaly vyrábět později).14.08.19 - 19:28
ES 499.1001Rabín: on ten jeden obrat do Děčína do toho oběhu 362 zapadá a zároveň nikde poblíž vhodná sejnosměrka jen tak nepostává, takže to nevidím jako problém.08.03.19 - 14:40