..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 142      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ES 499.1001Rabín: on ten jeden obrat do Děčína do toho oběhu 362 zapadá a zároveň nikde poblíž vhodná sejnosměrka jen tak nepostává, takže to nevidím jako problém.08.03.19 - 14:40
362.161-2Lapil: v Zábřehu si ještě trochu polepší :-)28.02.19 - 11:12
362.078-8ATB: no jo, však to je princip této "retro" kategorie - ani historické vozidlo, ani běžný soudobý stav. Nevím, kdo to vymyslel a k čemu je to dobré, ale zjevně má tento hybridní (když nechci použít ošklivé slovo bastardí) přístup své fanoušky ve vedení ČD i ZSSK.25.02.19 - 10:16
380.006-7Ad Vindobona - přes Tábor přestala jezdit někdy začátkem 90. let (93/94 už byla přes Havlíčkův Brod), nahradil jí rychlík Smetana, který ale víc zastavoval. Přes Českou Třebovou pak EC začaly jezdit od roku 2000.26.01.19 - 14:07
841.073-0HK: stárá trať zůstane, nová bude napojena mimoúrovňovými rozplety. Tedy tak je to v plánu, snad se to realizuje (i když tedy úsek Ústí-ČT zůstane dvoukolejný..).24.01.19 - 13:45
Stadler KISS - TransitioKdyby to někoho zajímalo; Transitio je leasingovka vlastněná dvaceti švédskými regiony a dopravci, která kupuje větší série vozidel a ty pak poskytuje těm lokálním entitám pro jejich provoz. Výhody tohoto postupu jsou zřejmé, nevýhoda - k nám je ten systém zřejmě nepřenositelný, když se nedohodnou spolu ani Jablonec a Liberec...24.01.19 - 13:42
783.001-1stoupa: ..odmítli odboráři DB.. Ony někdy tou dobou uvažovaly DB (Railion nebo Schenker nebo co tehdy bylo) o takovéto lokomotivě? Silně pochybuju.09.01.19 - 21:14
130.002-9Díky moc pánové. Když vím, kam koukat, už to taky vidím :-)09.01.19 - 16:40
130.002-955p: díky, zajímavé, to jsem netušil. Koukal jsem na fotomapy - kde se vrchol hrbu nachází? Mezi přejezdem a první výhybkou? děkuji09.01.19 - 15:32
130.049-0sběrač: loko je původem z dodávky pro vlečku "Doly Nástup Tušimice" - Březno u Chomutova - elektrárny Prunéřov.08.01.19 - 21:17