..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 142      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
752.046-3JB: válcovny trub Chomutov pořád fungují.15.09.19 - 22:09
751.036-5To jsou kontejnery z Kerexu na okružní jízdě kvůli výluce? Díky.11.09.19 - 12:29
740.631-7 + 740.785-1Díky, zajímavé. Do Kamenných Žehrovic - na vlečku Scholler? Odklony tady taky pamatuju, ale jinak jen manipuláky.07.09.19 - 15:46
740.631-7 + 740.785-1Paráda. To je dřevo naložené někde na této trati, nebo se tudy prováží? Jezdily tudy vůbec někdy v historii "dálkové" nákladní vlaky?04.09.19 - 13:32
40-0361-8M 474 003: Švédka, sestavená v Rumunsku firmou Electroputere Craiova. Ty produkované v Jugoslávii jsou čtyřnápravové a v Rumunsku mají řadu 43.18.08.19 - 11:59
M 262.0Nickon: tady www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=720031a.jpg
je vidět zásuvka na vícečlen (tedy spíš dvoučlen) na nově vyrobeném hektorovi - byla umístěna jen na konci u kabiny, ciž se pak stalo u ČKD až do T 466.2 tradicí. Velcí hektoři a čmeláci měly stejnou zásuvku. Pokud je mi známo, dvojčata všech tří (čtyř - ještě 771) uvedených řad jezdila v Čierné nad Tisou na širokém rozchodu. Používal se dvojčlen u těchto lokomotiv i na normálním rozchodu?
16.08.19 - 22:50
M 262.0Nickon: velké Balmy taky měly kabel na dvojčlen, (gp) to shrnul za obě verze. Ty velké byly zase ještě o pár let mladší, než krátké (resp., sériově se začaly vyrábět později).14.08.19 - 19:28
ES 499.1001Rabín: on ten jeden obrat do Děčína do toho oběhu 362 zapadá a zároveň nikde poblíž vhodná sejnosměrka jen tak nepostává, takže to nevidím jako problém.08.03.19 - 14:40
362.161-2Lapil: v Zábřehu si ještě trochu polepší :-)28.02.19 - 11:12
362.078-8ATB: no jo, však to je princip této "retro" kategorie - ani historické vozidlo, ani běžný soudobý stav. Nevím, kdo to vymyslel a k čemu je to dobré, ale zjevně má tento hybridní (když nechci použít ošklivé slovo bastardí) přístup své fanoušky ve vedení ČD i ZSSK.25.02.19 - 10:16