Komentáře uživatele "Atila":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
EM 400.001 | Bohumil Stejskal, ukulele- Á jéééé, to jsem netušil, co můj výrok způsobí. Proto mou myšlenku budu formulovat pořádně. Vzhledem k častému cestování vlakem po trati č.202 je pro můj vjem pohodlného cestování důležitá nejen otázka, zda budu sedět v poměrně slušném interiéru Regionovy (můj názor), ale též způsob jakým mne tato jednotka dopraví do cíle mé cesty. Pokud mám cestovat, stejně jako dnes ráno, kdy Regína s rámusem a vibračním doprovodem dobývá každý vetší stoupání na trati s očekáváním, dojedeme nebo uvízneme, neboť chodové a trakční vlastnosti Regionovy jsou hrozné, pak zvolím samozřejmě menší zlo a budu raději cestovat ve voze Bfix/021 se starou spolehlivou Žehličkou v čele, ale s jistotou že dojedem včas a bez problémů. A "pohodlné" cestování v Regionově si můžou pro změnu od 15.12. vyzkoušet cestující např. v ranním vlaku 8201 z Tábora do Č.Budějovic. Určitě budou nadmíru spokojeni. A tím má diskuse na toto téma končí. Dokud totiž nebude vyřešena, dle mého názoru, neexistující dopravní koncepce mezi Táborem a Bechyní (hodně napoví porovnání jízdního řádu pro trať č.202 a autobusový jízdní řád pro linku 390180), nemá smysl se obnovou vozového parku na trati č.202 asi zabývat.Spíše mne napadá otázka, zda tuto trať nepotká podobný osud, jako nedalekou lokálku č.192 z Číčenic do Týna nad Vltavou, kde bude osobní doprava od 15.12.2013 nahrazena autobusovou, což bylo takticky vyhlášeno až po volbách. | 09.12.13 - 20:55 |
EM 400.001 | Bohumil Stejskal, omlouvám se za chybné označení přívěsných vozů, správně se jedná o řadu Bifx/021 s nepohodlnými sedačkami. Akorát nechápu co je ne Regionově na této trati tak pohodlného (kromě sedaček, nízkopodlažního nástupu, informačního systému a WC). Svým příspěvkem jsem chtěl podat pouze informaci, že se na elektrifikovanou trať vrací elektrický provoz, který sem patří i když nebude provozován moderními vozidly, jaké sem určitě patří. | 08.12.13 - 11:31 |
EM 400.001 | Hezké, moc hezké. Dobrou zprávou pro příznivce této 110.leté trati je návrat elektrické trakce od 15.12.2013 na všechny osobní vlaky ve složení 113 + 2*Bix. Žehličkám 113.001-2 a 003-8 bylo za tímto účelem dosazeno ovládání dveří přívěsných vozů, na 113.002-0 se rekonstrukce právě provádí. | 07.12.13 - 11:53 |
113.001-2 | To nemá s naftou nic společného.Žehlička jezdí v noci především kvůli školnímu vlaku 28407, kde jsou obavy s malou kapacitou jednotky 814/914. Fíra nastupuje turnusově na vlak 28420 (příp. o víkendu 28422), proto jezdí klasika již od večera. Přesto již existují úvahy o nasazení RN i na tyto vlaky, protože i studenti na vlaku 28407 ubývají. | 06.03.11 - 22:38 |
E 426.0002 | Trojcestná vyhýbka v Bechyni opravdu byla. Byla položena jako první od Tábora a větvila se na 1. až 3. kolej. Ovšem tento snímek je již po rekonstrukci, kdy byly dosazeny dvě klasické vyhýbky. | 26.02.11 - 15:22 |
E 426.0002 | Jo, to je moje mládí, ale když to tak vezmu doslova, je to i současnost. V současnosti na nádraží v Bechyni taky topí soupravu naftou. Hezká fotečka z mého městečka. | 25.02.11 - 14:15 |
ABe 8/12 3504 | Ale hodila, když jsem se podíval na obsazenost a technické parametry, je to přesně to, co je na Bechyňce potřeba. Ne banán, co se hrabe do stoupání krokem a v obloucích vydává příšerné zvuky, co se loudí ze spodku. Ale fotka je to krásná. Švýcarsko mně vždy bere. | 13.01.11 - 19:56 |
749.182-2 | Nádhera, krásný letní počasí! | 01.12.10 - 10:40 |
754.066-9 | Jó, depo Chomutov, to si své stroje hýčkalo. Tady je vidět, když se chce mašina čistá je. A nezáleží na tom, jaký je momentálně firemní nátěr. Moc hezká fotka. | 31.10.10 - 22:21 |