Komentáře uživatele "J.U. Ray":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
362.121-6 | Pěkná zima na Hané. Jenom bych řekl, že traťový úsek má být obráceně, tedy Kraličky - Vrahovice. | 07.03.13 - 12:07 |
749.246-5 | PROST: V Kojetíně se pravidelně nepřepřahalo, takže Radhošť i R 1444/1445 jezdil do/z Brna pod dráty. U Radhoště je to tak dodnes, 1444/1445 byl zrušen a teď jezdí místo něj Sp 1644 jen do Kojetína, dále už klasicky rychlíkem Bohumín - Brno. A mimochodem, správně by měly být listnaté lesy i ve výše položených polohách, smrk tu není původní. K fotce samé - tady by se náklady fotily opravdu pěkně. Škoda že jich tu moc nejezdí, a obvykle ani příliš dlouhé (pokud se nepletu). Z téhle části 303 nevídám fotky moc často. | 19.02.13 - 12:39 |
242 | Rubmgaakutkt: Řekl bych, že je to obyčejný krmelec pro divokou zvěř v zimě. Vzhledem k tomu, že sousední plochy jsou pole, přístřešek na sušení sena v létě by postrádal smysl. | 10.02.13 - 12:11 |
754.061-0 | Pěkný snímek! Tuhle dobu jsem bohužel zažít nemohl, protože povědomí o nějaké trati Brno - Č. Třebová jsem začal brát až z článků v Železničním magazínu, kde se psalo o její kompletní rekonstrukci (takže zmiňované roky 1998-9). Měl bych trochu off-topic dotaz, když už se tu níže řešila trať 250. Nedávno jsem slyšel, že trať přes Havlíčkův Brod je natolik sklonově náročná, protože jeden z hlavních rozhodujících pocházel z Tišnova a chtěl, aby Tišnov ležel na této nové důležité spojnici. Údajně byly i jiné, trochu provozně/stavebně příjemnější varianty. Je to pravda? | 13.01.13 - 18:40 |
560.003-6 + 362.158-8 | Martin Hochman: Aha, máte pravdu, takhle by to nešlo. Ale dále na falešné dvojkolejce na Chrlice/Černovice se mi to párkrát stalo - když má bohumínský rychlík (X:02) zpoždění, tak ho panťák (X:06) může dohonit. Co si vzpomínám, byly to vždycky mimořádnosti, rozhodně se to nestává každý den, jak Vy píšete. | 27.07.12 - 12:10 |
560.003-6 + 362.158-8 | ...a pokud je eso v čele bohumínského rychlíku, tak závody občas proběhnou. Posledně jsme měli náskok, ale panťák nás dohnal a předehnal. Pěkná noční fotka se známou siluetou Prioru. Z náhledu jsem si říkal, že by to mohlo být Brno, ale co by tam dělal peršing? Pak už to bylo jasné. Dávám 4 hvězdičky, protože mám pocit, že všechno podstatné se odehrává v pravé polovině snímku, a vlevo je moc nepříliš zajímavé bočnice panťáku. | 26.07.12 - 15:00 |
742.104-3 | A zrovna dneska jsem si říkal, že už jsem dlouho nic neviděl z "domácí" 303. Připadá mi, jako by to bylo focené buď ze střechy benzinky, nebo od toho sadu. Na cos tam ale lezl, to mi hlava nebere. Geniální je ovšem zachycení pozadí - jednak dálniční ukazatel jakoby pro železnici, jednak wapky jedoucí po Ferdinandce. Nemůžu jinak než za pět! | 25.07.12 - 20:30 |
213.901 | zirecek: Á, moje chyba - nějak jsem to přehlédnul. Děkuju za upozornění! Petr Lešek: Děkuju za objasnění situace! Jo, fantazie, to je mocná čarodějka :) | 10.07.12 - 14:15 |
213.901 | Václav Vrána: Seznam tratí (trať 340, úsek E5) říká, že osobní doprava byla zastavena 31. května 1980. Ona je lokálka vzhledem k osobním přepravním vazbám směrovaná podněkud nešťastně. Spíš by mne zajímalo, jak je v současnosti silná nákladní doprava? Jinak, pěkný snímek z takřka neznámého místa. Pokud se nepletu, tak je to z úseku Koryčany - Mouchnice, cca 800 metrů po trati z Mouchnic? | 09.07.12 - 21:38 |
850.030-8 | Tomu říkám krystalicky čistá fotka. Červenožlutý krokodýl v modrošedohnědých barvách krásně září - má to atmosféru. Spíš mne překvapilo místo, z náhledu (neelektrifikovaná dvojkolejka) bych tipoval spíš trať Zvolen - Lučenec nebo tak. | 06.07.12 - 16:22 |