..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jonáš":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
843.025-8Nápravy dvě, kola čtyři to ovšem ale platí v případě aut, ale u železnice se vždy říkají nápravy nikoliv kola.10.12.13 - 12:10
843.025-8No čtyřkokolák pětikolák šestikolák atd, ale to jsou přezdívky od hnacích náprav ale oficielně se pořád mluví o hnacích nápravách nikoliv kolech.
Ve vlakové dokumentaci (brzděnka) jsou taky nápravy nikoliv kola.
Všechno co souvisí s dráhou jsou nápravy ne kola, kola máte pověšený někde doma ve stodole na zdi.
10.12.13 - 11:49
843.025-8No čtyři kola, jak čtyři kola v železničním žargónu se neřeší kola ale počet hnacích náprav tudíž kvatro má pouze dvě hnací nápravy (pro Charyho tedy 4 kola).
Já se bavím o nápravách a ne o kolech, tak v tom případě jsem si nerozuměli, protože v železniční dopravě se mluví o nápravách nikoliv o hnacích kolech, hnací kola sem nepatří to si řeště někde u aut.
10.12.13 - 9:54
843.025-8Chary: Nemá náhon na čtyři kola zase tady melete nesmyli, když má uspořádání náprav (1A)´(A1)´, tak nemůže mít náhon na všechny čtyři kola.

Takže vnější dvojkolí jsou běžná a vnitřní hnací, to znamená že pouze jedna náprava v podvozku je hnací tudíž (1A)(A1),

Když to 810 má pouze jednu hnací nápravu a to jest A´1

Když by to mělo mít náhon na čtyři kola jak uvádíš tak to bude mít B0´B0´.

KVATRO se tomu říká podle automobilu Audi Quattro, který byl v době dodávek řady 842 uváděn s velkou reklamou na trh.
A ne podle nějakých náprav.

Hlavně že tady melete kraviny o focení ale takový základní věci nevíte, být váma bych se k takovím věcem radši vůbec nevyjadřoval když tomu nerozumíte tady těm věcem.
10.12.13 - 8:54
749.162-4Astartoth: Za to tvůj mozek, blokuje myšlenkové procesy. Ta mašina odvedla takový kus práce, co ty neodvedeš za celej život, tak trochu úcty k tomuto stroji.04.11.13 - 21:04
464.016Trať do Klatov se elektrizovala až v roce 1995. Troleje na snímku určitě nevedou až do Klatov, nejspíš jen na Valchu. Znalejší doplní. Jinak foto je parádní. Ještě dodám že v této oblasti bylo hafo provozních vleček. Pod tratí byl sklad Ovoce Zeleniny, kam se vozili chlaďáky a nahoře nad tratí byla vlečka do Obchodního družstva na Belánce, kam chodili Zetky, chlaďáky a občas cisterny.01.11.13 - 8:42
753.265-8První je ex.Plzeňská 753.265. ;)26.03.13 - 20:48
T 478.4023Naprosto parádní zachycení tehdejší chlouby rychlíkové, dálkové dopravy na neelektrifikovaných tratích. Tohle byla zlatá doba železnice, doba úpadku skutečně přišla až v druhé polovině 90.let. V téhle době byla dráha - dráhou a né tím čim je dneska. Vlaky jezdili opravdu všude- především rychlíky, a nenutili lidi jezdit do Prahy a přestupovat. Tenkrát se sedlo v Plzni do vlaku a dalo se dojet s klidem bez přestupu až do Bohuíma/Vsetína/Žiliny atd atd. No nic.. a to co tady vyzvracel astartoht to nemá cenu ani komentovat. Ad "Krásná budovatelská 50. léta".- tak ty daly na p_del železnici ještě víc, než pozdější doba, nesmyslnými těžkotonážníky a přětěžováním lokomotiv a tratí.21.03.13 - 18:27
754.024-8 + 242.263-2Jednalo se o napěťovou výluku (Blovice) Ždírec - Nepomuk. Mimo 754.024 tam ještě jezdil 754.039 a 742.066.12.03.13 - 12:01
VT 41To je hrozná bedna.24.02.13 - 16:19