..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jonáš":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
122.055-7Sice je to "pouze" 25 vozů, ale vlak má hmotnost přes 2000 tun. A hnací vozidla 12x musí mít ze Zámrsku na zátěž ložených vozů postrk. V 80.letech na těchto výkonech byly běžně nasazovány stroje 181 a 182, které mají vyšší tažnou sílu. Takže on je rozdíl 25 velkých ložených vozů, a taky je rozdíl 50 malých vozů typů Ztr, Vtr, které v 80 .letech jezdily běžně.29.03.15 - 15:12
754.085-9 + 754.035-4Á pan Astartoth opět nespokojen s vyobrazenými HDV což ?? Hnusné, odporné dízly z hnusného socialistického ČKD. Ale jasný kdyby to táhly páry bylo by to parádní a nebo rovnou koně.. to by bylo možná úplně nejlepší.18.11.14 - 14:00
754.202-0Astaroth: Jestli máš s "T" trakcí nějakej zakomplexovanej problém, tak se na ní laskavě nedívej a nekaž radost ostatním z pěkné fotky. Nikdo tady na ty tvoje negativní kecy neni zvědavej. V tý době dráha, právě za něco ještě stála. Byla to královna dopravy a ne to co je z ní dneska ! Vozila jak lidi tak zboží. Tratě našlapaný, vlečky plný zátěže, rychlíky dlouhý a vytížený, dostal si se bez přestupu z Chebu až do Košic.. Já nějak nevim co je na tomhle všem špatně..28.09.14 - 6:29
183.718Je zcela běžné že v případě neschopnosti HV u Regiojetu, vypomůže vhodná lokomotiva jiného dopravce, většinou dochází k operativnímu nasazení lokomotiv PKP Cargo, nebo AWT na Ostravsku. Není v tom nic jiného než záskok za porouchaného 162.15.09.14 - 14:17
T 669.0087Krásná vzpomínka na doby kdy ústecký uzel hřměl nákladní dopravou.12.09.14 - 10:23
150.004-0Borovička: Díky za komentář, mluvíte mi z duše. Ono opravdu není vše černobílé. V té době, dráha skutečně šlapala, vozilo se jak zboží tak lidi, vše bylo obsazené personálem, vše sloužilo k tomu k čemu mělo. Dneska ? Pusto, prázdno, protihlukový stěny v lesích kde jsou k ničemu, ramena vlaků osekaný do neskutečných zhovadilostí. Nákladní doprava v úpadku, Sždc záměrně ruší manipulační koleje i v místech, kde by byl zájem o nakládku. To je skutečně pokrok...11.09.14 - 0:12
464.202V sobotu by měla být k vidění už provozní po opravě v Lužné na setkání šestinápravových lokomotiv10.09.14 - 14:45
742.219-9 + 742.441-9Už je to tady zas. Smiřte se s tím, že je občas provozně výhodnější držet dvojče 742, než sirotka. Ano ten den se vezlo z Protivína nahoru 26 vozů. Konkrétně 18 prázdných eas a všeho dalšího pro různé stanice od Písku po Rožmitál, dále 5 uhláků s uhlím a 2 cisterny s hnojivy.05.09.14 - 13:01
163.007-8Poslyšte, líbil by se vám vůbec nějaký nový nátěr? Najbrt je blbej, ČDC nátěr taky, Blonski na nic... (výjimka - Najbrt III. se někomu na některých strojích líbí)[i][/i]
Ano, zachovat to co tady bylo před Najbrtem. Vozy dát do najbrut, ale HV ponechat v původních schématech, protože najbrt se naprosto nehodí na hnací vozidla, nerespektuje jejich tvar a trakci. Dávat na takový plecháče který jsou starý už taky skoro 40.let rádoby moderní patvar typu najbrt je totální zhovadilost. Mě osobně nátěr ČDC ani moc nevadí, na řadách 122,123 a 130 docela ujde. Ale osobní najbrt je prostě zlo a kvůli němu mě už ani nebaví dráhu fotit.
26.08.14 - 11:10
T 669.0001duškin: Podívej se do kalendáře co je za datum, pak chvilku zhluboka dýchej a bude vše v pořádku.01.04.14 - 13:47