Fotka | Zpráva | Datum |
151.011-4 | Kysuca jezdila v GVD 2010/11 taky takhle krátká a bez restauračního vozu. Btw občas jsem tím jezdil do školy. | 16.12.12 - 12:14 |
362.016-8 | Vypadá to tak, ruský lůžkový vagon, ikdyž by tam správně neměl být. Loni jsme jeli ze Žiliny na Ukrajinu právě takovým vagonem. Byl klimatizovaný a klimatizaci vypli. Záchody byly vakuové a už v Košicích byly oba zamklé. | 26.09.12 - 21:48 |
754.022-2 | Lidi tím jezdí různě. Jsou tam velké sezónní a denní výkyvy způsobené přítomností/nepřítomností turistů. | 02.09.12 - 11:28 |
225.002-5 | v dálkové dopravě jsou zvyklí na mnohem delší vlaky. Loni v září jsem jel ze Lvova směrem na Čop/Buadpešť/Košice 22.,tedy posledním vagonem ze Lvova... Denní vnitrostátní rychlík do Lvova měl kolem 18-19 vagonů. Místenky jsou v ceně jízdenek a v dálkové dopravě se dá každé sedadlo přestavět na lehátko. To si u něčeho podobného elefantům nedokážu představit. Dále je ještě třeba zřídit v tom novém vlaku pár kuřáren. | 05.03.12 - 22:46 |
162.014-5 | stává se to, na Slovensku až do loňského prosince byly na rychlíku Horehronec běžně řazeny čtyři české vagony, zřejmě dohoda mezi dopravci, jedná se o vyrovnání výkonů nebo lepší využití vozidel. V grafikonu 2010 poznamenaném výlukami v úseku Bohumín-Žilina byly pár zrychlených spojů Rozsutec Žilina-Bánská Bystrica taktéž obsazeny vagony ČD, jednalo se vlastně o pokračující expres z Prahy. ZSSK má málo rychlíkových vagonů vyšší kvality a ještě je posílá na vnitrostátní spoje ČD, to je velmi sporné. Potom je obvyklé, že na rychlících Košice-Bratislava vidíme kromě klimatizovaných vagonů i staré počmárané neklimatizované nerekonstruované vagony bez zásuvek s jiným než červenobílým nátěrem. | 23.01.12 - 10:47 |
151.020-5 | ad Petr Stříteský a přebarvování: ve zprávách kdysi bylo, že až ten vůz bude třeba přebarvit, bude přebarven, takže zřejmě při nějakém druhu opravy či prohlídky. Takže přebarven na stejné barvy by po čase musel být stejně tak, jako na ty nové. | 05.04.11 - 1:05 |
E 499.0071 | ad Jugy: je možné, že to byl rychlík. Noční rychlíky, jako Excelsior, Šírava apod. mají dodnes 12 a více vagonů. Dodnes tam mají denní rychlíky 8 vagonů. | 27.05.10 - 15:12 |