..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Láďa Mlynařík":

  1 ... 17 18 19 20 21      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.007-5no vidím že se to tu rozjelo:)
Mě se to taky moc nezamlouvá, rozhodně to není nic čím by se výrobce měl chlubit. Kdyby někdo stavěl auta týhle vzhledový úrovně tak by asi neuspěl. Ale je pravda, že horší než vzhled z venku je řešení stanoviště uvnitř. Opět takhle blbě navržený ovládání vozu by asi brzy narazilo na nezájem...

No ale největší tragedií je ten směšnej vláček. Když pominu neodpovídající úroveň vozů, tak jezdit s takovoule mašinou pět vozů, když bych stejný jízdní doby moh v klidu plnit i s dvanácti je ekonomicky prostě zvěrstvo. V dobách 2-4 MW mašin jsme vozili 15 kousků, v dobách šesti megových mašin vozíme pět až osm... To mi přijde na týhle fotce nesmutnější...
12.05.11 - 14:38
810.349-1no okupaci. záleží jak kterou, že...;)
A v čem spočívá ta úprava 810? já to vidím poprvé. Docela mi to překvapilo. Napíše někdo víc?
11.05.11 - 12:29
749.264-8to už to jezdí zase ve čtyřech vozech? Nebo jak je to teďka na jaře? Já myslel, že to bude až od data kdy začíná na pacifiku "léto"
Jinak fotka krásná;)
07.04.11 - 9:16
754.015-6Tak se taky musím vyjádřit.
Je to vlak v jedenáct ze špičáku do alžbětína. tedy 818. Foto není určitě nejnápaditější, ale dal jsem ho sem právě pro to, že o kousek dál "na Statečku" se fotí pořád a z tohoto zářezu je tu jen jedna fotka 750.330 a ještě ke všemu v létě.
Tak jsem to považoval za změnu, hlavně když to bylo tak pěkně zafoukaný sněhem.
Strojvedoucí byl v klidu, stáli jsme hodně mimo profil. Ohnisko tak 80mm. Což samozřejmě neznamená, že jsme v zápětí nebyli jak sněhuláci:)
V tomhle zářezu už jsem se i s projíždějícím vlakem potkal a jak strojvedoucí tak já jsme to zvládli naprosto v klidu. Ale samozřejme obezřetnost je na místě. Nejhorším se musí smočit noha v potoce...
26.03.11 - 10:55
749.182-2No popravdě řečeno mě to počasí docela potěšilo. Sice jsem samozřejmě až do pátku doufal ve sluníčko na sázavský posily, no ale když pak přišlo tohle, a už jsme ve Šternberku byli, tak jsme si říkali proč to nevyfotit. Mělo to asi +10, a každou minutou začínalo pršet víc a víc. Teďka z tepla kanceláře se na to hezky vzpomíná:):)
Ale nasvícená by taky nebyla od věci. I když, změna je život;)
01.12.10 - 14:21
750.308-9dík všem za nadšený reakce. Sluníčko vyšlo patnáct minut před tím a kompletně zalezlo asi deset minut potom:) A celý dopoledne bylo mlíko, tma, hotovo...
Jinak je to vlak v devět co jede nahoru.
19.10.10 - 8:28
754.068-5jestliže studio najbrt neřešilo jednotlivý stroje a celý to, jemně řečeno, zkazili na nábřeží tak by bylo vhodný aby se od toho studio najbrt nějak distancovalo a předvedlo model lokomotivy na kterou to dělali a na kterou to teda sedí. Dneska už téměř všichni v česku ví, že lokomotivy budou za chvíli všechny takovýhle a spousta lidí se ptá kdo to takhle zkazil. A pak to může vypadat že jsou u najbrtů neschopní. A zatím jsem žádnou jejich reakci na tuhle hrůzu nezaznamenal. Že by jim nevadilo nechat na sebe házet špínu?14.10.10 - 9:36
754.086-7No tak hnědej rám najbrtovi pomoh, o tom žádná. Už to není za pět, ale za čtyři;) (a teď nemyslím fotku...)
Já si stejně myslím, že to zrušej než se v tom objeví všechny mašiny. Nový vedení bude mít jinej názor a na dráze se za posledních 20 let nic nedotáhlo do konce...
22.07.10 - 13:40
M 240.113No tak já prostě rád dvaašedesátky. Jsem mezi nima tak nějak vyrost... Ale je pravda že singrovek mám foceno obecně málo, tak se na to dá koukat i jako na štěstí;)22.07.10 - 13:37
M 240.113Přeexponované mi to teďka na notbuku přije také. ale když jsem to dělal na pořádným monitoru tak to bylo OK. Jinak není k čemu gratulovat, nebyla to první fotka co jsem se pokusil vložit, ale asi pátá... ;)

Tohle jezdí do konce srpna o víkendech, měla to býd dvaašedesátka s hytlákem, nevím proč zrovna přijelo tohle. Popravdě to bylo trochu sklamání, ale lepší než nic...
21.07.10 - 22:05