..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "xAnri05":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
440.009-9Komín: slavnostní předání 1. jednotky do ústeckého kraje má být tuším 2.10. na UNL,hln.15.09.12 - 18:35
440.009-9M474003,Komín: Stavající stav vozby není výsledkem žádného kompromisu.
Jednotky 471 budou nadále trvale v relaci PHA-UNL jako linka S4/U4. Linka U1 DC-MO bude prodloužena do Kadaně-Prunéřova (po eletrizaci do Kadaně,město) a bude obsluhována jednotkami 440 (myslím 4ks budou třeba; 1h takt). Pokud bude elektrizován i úsek Louka-Litvínov, budou 2 jednotky 440 v relaci UNL-Lit (1h takt). Jedna jednotka tak zbyde na zálohy.
S dalšími jednotkami 440 do Ústeckého kraje se nepočítá, a ani by nebylo kam je nasadit. Dvouvozové a čtyřvozové nejsou také v plánu.
Pouze relace Chomutov-K.Vary by mohla zasloužit 3 dvousystémové (dvouvozové) Pantery, ale zatím tam budou od prosince nasazeny 2 žraloci.
15.09.12 - 18:34
809.140-7Fotka moc pěkná. Bohužel na druhé straně toho vozu sedí asitak stejně cestujících jako na té viditelné straně. Tohle je opravdu dlouhodobě první trať v Ústeckém kraji, kde může nastat náhrada autobusem. Koho by to zajímalo, tak ve zveřejněném plánu dopravní obslužnosti ÚK jsou uvedena i nějaké čísla.25.04.12 - 20:18
162.118-4jan lamac: zrout dani bude vzdycky, bez dotace se jezdit neda. A pravdepodobne cim novejsi soupravy, tim vetsi dotace. To je proste zakon ekonomiky provozu....
tominek: bud nebyl vuz, nebo proste nebyli cestujici. Vsiml jsem si dle rezervacniho systemu, ze nektere vozy nekterych spoju RJ vozi vzduch.
21.11.11 - 17:40
750.701-5IR: H_Start u nas zadne vlaky neprovozuje (MAV uz vubec ne), vse je pod hlavickou CD. V obou pripadech se jedna o zlomek objemu. A barva byla podminkou CD - modra barva je jejich domena a tak chteli i modre vlaky, ne zelene.19.01.11 - 23:12
750.701-5Ten klin na lokomotive doznal vsak od prvnich verzi znacnou zmenu, a necht si velevazene publikum povsimne, ze soucasti toho klinu je tenka linka, ktera navazuje na linku vozovou.

Drahos Svestka: Vasemu sotopovstesku rozumim, ale vezmete to tak, ze corporate identity je dan za vice dopravcu, kteri by mely jezdit po ceskych kolejich.
Proste CD musi byt poznat na prvni pohled, aby cestujici, az budou - opravnene - nadavat na to, ze po nich chteji ve vlaku zaplatit jeste jednou, mohli dostat jasnou zpravu, ze modra jizdenka plati jen v modrem vlaku.
19.01.11 - 9:47
742.059-9Vzhledem k tomu, ze ten kocour ma jeden svetlomet cerveny, tak nejspise vysouva tu soupravu ze zastavky Litomerice-Mesto a to jeste po nespravne. Bude asi nezaveseny, takze po prejeti do napajeneho oddilu se vrati zpet (do stanice Litomerice-Dolni n.)13.01.11 - 12:52
810.264-2AŽD: tak je to tam furt :)
Ta zastavka Vrdy-Koudelov je taky ponekud kuriozni. Vrdy sami o sobe zeleznici nemaji (tedy asi 50 let na ni je pouze vleckova doprava), pritom v idosu jsou diky prave tomuto Koudelovu, ktery je ale od Vrdu nahony vzdalen (viz mapa, navic pres lan pole a kopec) a sama obec asi o 5-ti domech se uz nejaky patek jmenuje "Caslav Koudelov".
10.09.09 - 22:18
731.027-9Jozka: osobaky souhlas. Rameno OLC-SPK je prakticky jiste, ze Zabrehu pak pripoje do MuN.
S R BNO-SPK bych moc nepocital, rameno (BNO)-OLC-JES je znacne turisticky vytizene a vzhledem ke vzdalenosti JES od SPK nepocitam, ze osobak by to zvladl "konkurecni dobe".
19.05.09 - 17:52
440.801-9doomlukas: rekuperace ano, ale pouze pokud je v useku jine vozidlo, ktere vzniklou energii spotrebuje, jinak je reku nevyuzitelna. Mrtva vaha lokomotivy take ano, ale v celkovych nakladech nebude hrat zasadni roli. A udrzba? To je jako s auty - stara jsou furt "na zvedakach", ale opravit je umi kazdej za babku, novy opravi jen autorizovany servis za velke penize a jsou drahe nahradni dily. U zeleznicnich vozidel jeste musi probihat povinne "technicke kontroly" - cena u novych vozidel je jedna z pricin, proc se Pendolino neuzivi.21.03.09 - 21:11