..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.018-2Ad Moony - jak jsem pochopil táhnul 15 vozů a jednu zdechlinu. To mně vychází zhruba na 7,5 kW/t, což odpovídá starému motorovému Desiru, nebo modernizovaný Brejlovec se třemi vozy. To je pro rychlíkový provoz celkem normální poměr výkonu. Pro zastávkový je to však velmi málo.

Dle záznamu zpoždění jel Brno - Břeclav dle grafikonu. Hungárka v Břeclavi měla pobyt 17 min. To už asi měli nachystanou náhradní mašinu.

Foto samozřejmě 5*
03.09.13 - 11:28
371.004-3Skvělý záběr. Koukám, že dílo v pozadí je těsně před dokončením. Nádherná konstrukce, ovšem z tohoto pohledu architektonický paskvil, který přebíjí celý prostor Holešovic. Dokonce i obludný komín je proti tomu nepatrný. Možná by pomohlo, kdyby se táhla natřela najbrtí modrou barvou.27.08.13 - 10:49
754.024-8Brejlovec je na Os velmi častou náhradou. Ovšem v pondělí 5.8. to bylo jiné kafe. To svištěli na klatovských R a německých Ex jako před 30 lety. A nemuseli před každým druhým obloukem brzdit. Nynější koridor je skvěle opraven pro Brejlovce.08.08.13 - 17:06
183.041-3Za 5*, jen mám dojem, že se nám trochu kácí doprava - smrčky vlevo jsou rovně a to by být nemělo. Ovšem pokud se shnihlé stožáry TV skutečně nekácí...27.07.13 - 16:35
814Fotka je nádherná, ovšem pro plné vychutnání by zasloužila větší rozlišení. Pro dokonalost bych ji ořízl na 3:4.27.07.13 - 16:31
BLS 173 + 172Tak jsem někde četl, že tato trať je zatím bez japonského fotošílenství. Jezdí tam ještě něco s otevíracími okny?

Počítám, že po zprovoznění tunelu z toho udělají další vyhlídkovou trať s miliony "turistů"
22.06.13 - 17:54
210.058-4To má být zdvojený Regioshark?
Jinak na tuto mašinku nedám dopustit. Velmi svižné vozidlo s jednoduchým ovládáním
06.06.13 - 21:38
451.019-4 + 451.020-2Díky za pěkný dokument. Doufám, že se tady objeví několik dalších, které zdokumentují železnice stavěné v dobách, kdy jejich nepřítelem byla pouze voda.06.06.13 - 21:26
1216.229Díky za informaci k lince do Budapešti. Naprosto ji vítám. Tak budou vláčky EC této části Evropy jednotné. Ovšem nechápu spekulace o tom, že by se pro tuto linku měly pořizovat Taurusy. To snad špatně slyším. Asi snad pronajímat.

Pokud by se měly mašiny koupit, tak snad ty co odpovídají nyní platným TSI a to je buď naše 380, nebo Vectron od Siemense. Přeci k novým soupravám nebudu kupovat morálně 20let starý stroj, který vůbec nebyl konstruován na trakční systémy na trase Praha - Budapešť. Jestliže jsou ČD státní akciovka, tak samozřejmě vyjde levněji pořízení 380.
28.05.13 - 14:02
TGV DuplexAd Astartoth: Pokud se někdo ze šotoušů stane miliardářem, nebyla by to špatná recese.

Škoda, že na snímku je příliš velká změť dalších drátů. Pro laika není úplně jasně vidět systém trakčního vedení.

V každém případě v Čechách by sběrači kovů zajásali. 1500V pro ně není žádný problém a přes noc by stihli odmontovat trolejový drát.
15.05.13 - 15:15