..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 2 3 4 5 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.191-8Koukám, že se tam pořád jezdí 30km/h jako před 30 lety, kdy jsem tam jel naposled. Pro akční film by to chtělo trochu zrychlit. Dle ČSN by to šlo na 55km/h, nevím zda na Slovensku také zku..... normu. Kdyby ne, tak by tam šlo udělat 60km/h.11.11.14 - 12:29
750.132-3Nádhera. Nesrovnatelně lepší, než zde uváděné skeny fotek, či negativů. Prosím o sdělení co to je v originále za film. Díky předem, J.K.07.11.14 - 21:37
122.013-6Ad Astartoh/Ukulele. Já jsem pochopil, že se jedná o člověka, který je v kolejišti pracovně, nikoliv sebevrah. Nikdo jiný tam nemá co dělat.

Co se týče opuštění - evakuace jízdy neschopného vlaku, pak se modlete, aby tam byla ta protihluková clona. Je to kombinace nástupištní hrany a skluzavky, co je u letadel. Když tam ta clona nebude, pak vám ČD oznámí, že evakuace je nebezpečná a zůstanete civět třeba tři hodiny o hladu a žízni, protože ČD mají zálohu, která by vás aspoň odtáhla do stanice 60-120km daleko a počkáte si než přijede.

http://www.brens.cz/obrazky/Nizke%20protihlukove%20clony%20BRENS%20BARRIER%20-%20%20podklady.pdf

Tady je prezentace k clonám, kdyby to ještě někdo neznal...
13.10.14 - 19:01
122.013-6dávám 5*. Co se týče koridorizace, velký tunel byl východisko z hlukového problému. Jak se nedávno vyjádřil mluvka SŽDC, PHS se dělají kvůli nočnímu hluku od nákladních vlaků, kdy nevycházejí hygienické limity. Mohu potvrdit, že to je jediný hluk, který je z dráhy slyšet, aniž by byl vidět. Jakákoliv nová trasa z Prahy do Berouna, či Hořovic by měla mít sklonové poměry použitelné pro nákladní dopravu, kterou tam v noci pohodlně uklidím. Ve dne pojedou rychlíky po nové trati a náklady mohu pohodlně vozit mezi Elefanty rychlostí 50km/h a k tomu potřebuji udělat pouze malou optimalizaci (viz KVary - Cheb) a báboblok nahradit autoblokem. Pak žádná protihluková koryta nepotřebuji.
U nízkých protihlukových clon mohu udělat výklenky jako v tunelech - ovšem pro koho? Dobám, kdy denně chodil pochůzkář dávno odzvonilo. Ke sledování stavu železničního svršku slouží vysokorychlostní kamery s detekcí čehokoliv neobvyklého, což si traťák pustí na videu v kanclu.
13.10.14 - 15:08
130.002-9Ad spotřeba: Také by mně to zajímalo. Když porovnám spotřebu u auta. Kdysi s MB1000 jsme měli spotřebu 6 litrů/100km benzínu. Nyní s dvoulitrovým díslem 2x těžším mám stejnou průměrnou spotřebu město/venkov-50/50.

Ovšem podstatné je po čem se jezdí. Dneska jsem absolvoval Praha - Boží Dar za 4,6l/100km. Měření spotřeby na dráze je kokotina, protože 90% spotřeby určuje charakter trati, grafikonová plachta a neschopnost dispečerů. K čemu je měření na mašině? To by mělo být podkladem kolik musí provozovatel trati doplatit dopravci za zbytečná zastavení, či pomalé jízdy na shnilé trati.
06.10.14 - 21:50
193.823Ad Keprt Dost by mně zajímalo kolik muziky by Talgo udělalo na našich koridorech. Pendolino na větvi Beroun - Cheb udělá hodně muziky (pokud mu funguje po celou dobu naklápění) Talgo sice neumí tolik naklápět (asi by musely být čtvrté rychlostníky), ale nehrozí u něj dlouhý výpadek naklápění, jak je běžné u Pindi po průjezdu Vranova u Stříbra. Jel jsem tam 5x a pokaždé měl problém nahodit systém.01.10.14 - 10:38
380.002-6Jen technická: Pendolino udělá nejvíce muziky tam, kde je rychlostník 90-130 pro klasiku a samozřejmě při opravené koleji. A to je v dalších 5 letech pouze na 3. koridoru Zdice - Cheb, nebo Přerov - Ostrava.

Jo kdyby byla už opravená trasa č.280 přes Valachy a na Slovensku trasa do Košic, tak to by bylo hodně muziky. To by se dalo počítat na celé hodiny úspory. Jenže pořád je to nesmysl, když na tuto trasu se mohly koupit ojetiny na 3kV ss za třetinu peněz. Ovšem i tak mám obavy, že na této trase by byl problém s kapacitou ve špičkových dnech.

Nejvíc by se dnes využily na trase Brno - Praha - Plzeň - Cheb, kde by naklápěly více než 60% trasy a využily by aspoň dva napájecí systémy.
22.08.14 - 10:41
362.086-1Zelená a modrá pro blázny dobrá... Ještěže ESo je reklamní.
Jinak pěkný flek s výhledem na krajinu.
20.08.14 - 14:12
380.002-6Moc pěkný obrázek jaké prachy tečou na Slovensku do dálnic a do "železničních koridorů". Za 25 let je opraveno 100km trati s dvěmi přeložkami.

K Ešusovi - pokud by Pendolino mělo jezdit do Košic, tak současným tempem koridorizace Blava-Košice to má smysl někdy kolem roku 2100. Do té doby tam stačí staré Luxy, přebarvené nažluto s libovolnou mašinou.

Pokud by tam pan Žlutý měl takový úspěch a musel nasazovat 10 vozů, pak by už mašina s 6Mega výkonu měla smysl.
20.08.14 - 14:06
754.020-6Ad Stoupa - ano překlep - asi 1992. Jisté je to, že pak Rakušáci elektrizovali, protože dle dohody s ČSFR měl být přechod Gmünd - Velenice pod dráty 1995. Pak přišel soudruh Klaus a jeho nohsledi, kteří říkali, že železnici nebudeme potřebovat. Tak se tedy do Vídně jezdí na Věčné časy zajížďkou přes Brno a Velenice jsou na ODStřel. Nyní po 15 letech se drát dotáhl i z České strany. Kdyby náhodou chtěl někdo jet skutečně rychle do Vídně, musel by vzít Pendolino a ještě před tím dotáhnout drát přes Třeboň. Pak by udělal Praha - Vídeň za 3,5 hodiny.28.07.14 - 22:58