..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 2 3 4 5 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
470.003Díky za to video. tomu se říká čistá práce a jedna z možností pokládky železničního svršku. V roce 1986 jsme (ČSD) pořídili jeden z prvních těchto strojů. Bohužel zanedlouho přišli likvidátoři železnice a dlouhých 20 let se dráha nemohla/nesměla opravovat. Ani nevím, kdo si ten stroj zprivatizoval.

Co se týče oblouku u nástupiště - minimální poloměr (dle TSI/EU) je 500m. Jak ve Vídni, tak v Brně pokud je nádraží v centru, tak se obloukům nevyhneme. Ve Vídni nádraží neODSunuli, tak tam mají oblouk. Když nádraží ODSuneme z města, tak se dá pohodlně udělat v přímce, což je samozřejmě lepší pro rychlost a ukončení nástupu cestujících. Pražský Hlavák je lepší, než vídeňský. Ovšem ten se dělal ze dvou šturcových nádraží a toto je fakt dobré řešení.

Především se dá zkrátit doba pobytu a tedy se dá na těch 10 kolejích udělá mnohem větší kapacita, než na šturcových nádražích. Pražský Hlavák má téměř dvojnásobnou rezervu a přivedení Vysokorychlostních tratí by zvládl. Ovšem za podmínky, že vše v okruhu 50km bude fungovat na 100%. Dneska Hlavák dělá vatování nepravidelností a to by pak už nešlo.
28.02.17 - 7:15
362.001-0Moc pěkný záběr. Prosím v jakém rozlišení je originál?
5*
12.12.16 - 19:59
361.001-1Vážení, také mně mrzí že tato stavba se protahuje a má problémy s financováním. Ovšem je to na 200 let. Za 50 let si nikdo nevzpomene, že se zprovoznila o 2 roky později. Nikdo neuvidí kostlivce, kterých je na českých koridorech spousta. Chválím Slováky, že si nenechají kecat do zásadních věcí jako jsou parametry trati, byť z hlediska "krátké ekonomiky" by bylo lepší stavět paskvily, nebo nestavět vůbec nic. Viz 4. (český) koridor Horní Dvořiště - Ševětín.
Kontrolní otázka soudruzi: "Kdo byl ministrem financí když se stavěla trať jižní spojky Praha Krč - Radotín?" Já to nevím, ale vím, že se dneska skvěle hodí ty 4 koleje mezi Chuchlí a Radotínem - jen místo nákladních vlaků tam uhnou Elefanti, aby je mohl rychlík předjet.
12.12.16 - 9:42
Podzim v AlpáchJako krajinář bych tohle nefotil. Ale je k zamyšlení co s tím udělat. Zařadit do kategorie Art a zkoušet... V každém případě super motiv. Místo focení je na grog, vesnice na vychlazenou dvanáctku.09.06.16 - 8:59
2x204Pánové, jsem velmi rád, že tu travičku nikdo neposekal.
Díky ní i zde prezentovaná miniatura budí dojem, že se dívám na fotku. Dávám 5*.
24.03.16 - 23:15
810.631-2To je dobrý. Být to za slušného počasí, dám 5*. V každém případě je to dobře ořízlé a šukafon není v deformované oblasti. Narozdíl od některých autorů, co tradičně širokým sklem przní Tauruse někde u BadGasteinu.

Děkuji za tuto fotku, za takovým krásným skalním zářezem bych cestoval úplně jinam...
01.03.16 - 21:19
242.213-7Výborně - červený Plecháč na Červeném plechovém mostě. 5*
Škoda, že poslední jede v 17:40, později by byl nasvícený i červený plech mostu. Možná bez slunce by to vyšlo lépe.
09.02.16 - 22:18
740.420-55*. Také jsem za 2 sekundy pochopil, že jde o malý okruh - viz trakční vedení. Tam je maximální rychlost 100km/h.17.01.16 - 19:13
350.004-8Nádhera. Velmi vyrovnaná kompozice a přesné světlo. Hlavně neprofláknutý flek!!! 5*06.12.15 - 10:15
TGV 505Výborný flek. 5*14.10.15 - 12:24