Fotka | Zpráva | Datum |
946.026-2 | Vysokopodlažní Stadler, který pro nástup/výstup cestujících na starých lokálkách horší než RegioNova. Zatím proběhla modernizace nátěrem, protože prvotní soutěž na opravy se nezdařila. Je logické, že Němci prodají jednotky totálně dojeté, zničené a pro ně nevhodné. Olomoucký kraj není schopen politicky ustát dlouhodobé nasazovaní těchto jednotek v okolí Olomouce. Takže tipuji, že časem půjdou na méně exponované tratě a blíže k Olomouci se zkusí pořídit něco lepšího na druhý pokus. | 15.05.20 - 10:51 |
751.024-1 | Díky za názor. Myslel jsem ořez - klidně 1/3 shora a 1/3 zleva. Horší kresba je již patrná. Pouze jsem napsal svůj pocit z toho, že sloup mi strhává pozornost. Varianta většího natelení by dala ještě více vyniknout probíjení se Bardotky zelení, což je hlavní zajímavost snímku. | 12.05.20 - 9:09 |
751.024-1 | Ten sloup vlevo mi tam připadá zbytečný. Hezká momentka. | 10.05.20 - 18:52 |
363-016 + pk541-022 | Wolfi: A nemělo by to jet odklonem přes Bošice kvůli povodni? | 23.04.20 - 8:34 |
T 478.2069 | Velice povedené, radost pohledět. | 03.04.20 - 7:28 |
750.705-6 | Anebo přidat vlevo, ať je šablona dokonalá, :-). | 03.04.20 - 7:27 |
720.539-6 | Velice povedené, vychytané. | 15.03.20 - 21:37 |
Škoda 13T | IR: Mám tohle místo rád. Je to pro mě ikonické místo v Brně. Dlouho jsem přemýšlel, jak to zakomponovat. Líbí se mi i pohled z druhé strany křižovatky. Technicky by to mělo jít mnohem lépe. Tento snímek vznikl spíše náhodou bez stativu. Retro eso nahoře a tramvaj dole vyšla velmi dobře, tak jsem to zkusil zeditovat. Prosvětlení o 2,2 EV dalo fotce zabrat, stejně jako moc dlouhý čas, díky kterému je neostrý vlak i tramvaj. Zdejší "kinder" rozlišení však dokáže tyhle technické nedostatky potlačit. | 18.02.20 - 17:28 |
Finita la Commedia | Možná je chyba na straně přijímače :o), ale já názvu nerozumím a nedokážu si to domyslet ten posun na vyšší laťku... | 14.02.20 - 11:42 |
Finita la Commedia | Možná by stačil název "Řídící pult lokomotivy řady 110 po demontáži". | 13.02.20 - 19:37 |