..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Petr Lešek":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
240.118-0Postmoderna fakt ne. To už spíš ten brutalismus, i když je těžké dopravní stavbu strkat do architektonických škatulek.12.03.19 - 18:27
363.043-1topič: Pěkný rotační výsypník je v elektrárně Chvaletice. Třicetivozová souprava se v Řečanech rozdělí na dvě patnáctivozové, patnáctivozová se nasune do areálu elektrárny, kde ji obsluha musí rozvěsit, a další dění připomíná závěr filmu Marečku, podejte mi pero: za poblikávání majáčku jsou jednotivé vozy naváděny na výsypník, tahá je tam lankem za okolek jakýsi vozíček, po vysypání nákladu zvládnou úvrať a řadí se na jiné koleji prázdné. Zde je obsluha zas musí svěsit. Hezky se na to koukalo.24.11.17 - 18:47
743.002-8str: Ano, na obloukatých tratích jsou pražce ve tvaru protilehlých ypsilon stabilnější v příčném směru. Též k vidění mezi stanicemi Počátky-Žirovnice a Popelínem (k rozpoznání i na fotomapách), četné na švýcarských metrových zubačkách.02.09.16 - 14:51
230.100-0 + 230.110-9Nádhera. Pokud někomu taky vrtá hlavou, kam to jede, tak jsem našel následující: http://www.volnacesta.cz/projekty2/ersrail.php30.06.14 - 18:23
422.0108Ross: Tipoval bych na souběh "státních" a "drážních" linek - každá na jedné straně trati. Asi jako když dneska jde jedním výkopem vedení O2, UPC a ČDT :-).21.05.14 - 22:46
IVK 145Hezká fotka! Jinak, kdo jste tam ještě nebyli, Zittauer Schmalspurbahn rozhodně doporučuji, nejen jako šotovýlet, klidně i pro rodiny s dětmi. Celé je to v rozsahu platnosti jízdenky Libnet, z Oybinu se dá pohodlně přes blízký hrad přejít do Jonsdorfu - tj. mezi oběma větvemi onoho úzkorozchodného ypsilonu. Krásně vypulírované staničky, přípoje téměř ze všeho na všechno.14.12.13 - 10:04
VagonSim: nebo tady: http://www.pshzd.cz/akt-cullmeyer.html . Jako dítě jsem to vídal často.04.12.12 - 11:37
223.067-0studio: Čekal bych, že to bude nějaká předvěst, a to před ní budou upozorňovadla, podobně, jako u nás. Více tady:
http://www.stellwerke.de/signal/deutsch/hv.html
07.09.12 - 18:06
1144Eisenbahnatlas praví, že most je vlastně dvojkolejnou přeložkou původně jednokolejné trati, uvedeno do provozu 14. 11. 1999. Pěkné, fotka i objekt!24.07.12 - 20:31
213.901J.U. Ray: Několik vozů týdně jezdí na pilu v Koryčanech, do Koryny se už roky nejezdí.
Ad osobní přepravní vazby: co třeba esbán Kyjov, linka S2, Koryčany - Kyjov - Hodonín? (véélkýý smajlík)
10.07.12 - 9:11