..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "PaMir":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
471.054-7Jiří Navrátil a samozřejmě taky ostatní.
Potřeboval bych vyjasnit pár věcí, možná se tím v budoucnu vyhnu nekvalitním snímkům.
Vlak odzadu se nehodí fotit, proč to vadí? Připadá mi to jako pára uhlím napřed to se taky nedělá. Platí to i pro postrky? Třeba se jezdilo proti správnému směru a fíra zapomněl přehodit konce.
Protihluková stěna vadí čemu, je součástí dráhy a to na dost místech, navíc tahle není vyzdobena grafity a podobně.
Sběrač ve sloupu - tady jsem vybíral mezi kolizí a bez. Když byl před sloupem, tak už byl zastíněný napínací stožár TV od čela - zadku vlaku což bylo z mého pohledu zdaleka víc neestetické než nenápadný sběrač a za ním sloup. Nějaké další kolize? Nic zásadního nenacházím.
Zesilovací vedení - no pravda je výraznější než by se hodilo, no ale mazat ho přece nebudem, no a příhradové stožáry na dělícím úseku TV mi tady právě připadaly více zajímavé než kdyby tam byly betonové nebo ocelové sloupy.
Koleje nejsou v rohu. Proč to vadí? Kdybych přidal víc doprava, byly by sice koleje do rohu, ale zase hodně místa před mašinou, což bude vadit zase někomu jinému, když uberu doleva, dostanu koleje sice nad roh, ale uřežu MIBy a ty jsem chtěl tak nějak zachovat. Za poslední dva dny tu nejsou více nebo méně koleje do rohu +- na 3 fotkách.
Nakonec barvy - vypadá to že svítí ostré slunko, ale ono to bylo takové měkké rozptýlené světlo, které nevytvářelo žádné ostré stíny a barvy, což se mi osobně líbí více než výrazné barvy ala HDR.
09.11.20 - 16:57
EMU 89.0005 + EMU 89.0014Ke zprovoznění nového nástupiště došlo tuším ke změně grafikonu v květnu 1992.15.08.19 - 15:55
743.010-1Žeby zrcadlo pod objektivem? Přece jenom je tam dole potok a ne rybník. :-)01.08.19 - 17:43
T 478.1144Vnější vzhled není opravdu nic moc, ale jezdila spolehlivě. Jezdil jsem v té době denně do Ostravy do školy vídal jsem je obě celkem pravidelně a snad byly i v turnuse spolu s Hondami. Vzpomínám na páteční odpolední osobák z Ovy do přes kopce do Valmezu, ten míval pravidelně 8 bajek a 1 BDs, z Ostravy středu narvaný až po střechu, z OKunčic lidi stáli a zvukový projev když šplhala do kopců byl úchvatný.25.04.19 - 11:34
T 478.1144Ostravské a Valašské Hondy (T478.3) ovládaly dopravu z Ostravy do Kojetína. Kromě nich byly na vlacích přes kopce nasazovány dvě Berty ze stavu depa ValMez. Toto je jedna z nich, tou druhou byla tehdy 1141.18.04.19 - 21:17
č. 6 - PadarnAno, jak píše Pavel Randák je to dvojitá Abtova ozubnice. Nějaké detaily jsou tady.
https://www.zonerama.com/MiraPa/Photo/4417511/146566822
https://www.zonerama.com/MiraPa/Photo/4417511/146566776
11.07.18 - 16:25
NádražíTipl bych nějaké natáčení.23.12.16 - 19:35
754.027-1Tak to je jako z Trainmaniakova kolejiště. :-)02.11.16 - 19:35
354.195Strom, vlak trochu nebe na pozadí a to je vše. Jak jednoduché a jak krásné. Prostě za 5.17.10.16 - 18:55
317.007Ano, to tenkrát byla vydařená akce. Co si vzpomínám, tak na Josefce byly tenkrát k vidění 434.11oo, 534.0301, 313.432, 317.123, 477.060, 464.202, E413.2101, T436.1505, T478.0 (LDH 125 z Dětmarovic), nějaká V60, T448.0, T679.1 a snad i ještě něco dalšího. Vlak z Josefky pokračoval do Doubravy, kde otáčel na cestu zpět.
Patrama jsem jezdil domů ze školy, v předu Berta 1141 nebo 1144, ale častěji některá Honda. Dvojité patra jezdily v odpolední špičce hned troje za sebou, ve 13:40, 14:17 a 14:40 a výjímkou nebyly i páteční 3108 (3110) o 9 Bai-jkách.
25.02.16 - 21:24