Komentáře uživatele "pepas87":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
VT 41 | vikititor: Co měla být ta ironie?? Svižnost 654?? V Liberci se občas potkávali na souběžné trati s RS1 a slavný "motorový vůz s nejlepší akcelerací v ČR" je relativně líný mezek.. :-) | 26.02.13 - 19:05 |
VT 41 | vikititor: Přesně jak píše Radek.. Jednotka řady 654 má celkem dva motory značky MAN, každý o výkonu 228kW. Jsou uloženy v čelních částech. Hnací podvozky jsou jednonápravové (pojezd A+2+A). Strojvedoucí u TRILEXu, kde toto vozidlo jezdilo jako záloha, ho mají za střelu.. Svižnost úžasná, nenašli žádného rovnocenného soupeře.. :-) Mezi cestujícími toto vozido ale moc ovací nesklidilo, jedná se skutečně o "tramvaj". Odpovídá tomu celý interiér, s tvrdými sedačkami, bez klimatizace.. V současné době tyto jednotky procházejí u VGB kompletní rekonstrukcí interieru | 25.02.13 - 21:29 |
354.1217 + T 679.1499 | Rabín: Tanvald to není určitě, ale to nádraží mě je hrozně povědomé.. Nebude to Jedlová, nebo něco podobného na této trati?? Pro případné další hledače: http://www.youtube.com/watch?v=EHY6Vlda1Y4 v čase 20:20.. :-) | 15.11.12 - 22:09 |
112.331-4 | Výluka je již ukončena, takže to jezdí klasicky přes Německo. Tento manipuláček jezdí docela nepravidelně cca jednou za tři týdny... Edit// Informace od Rabína souhlasí.. :-) | 09.09.12 - 11:44 |
ABe 8/12 RhB | Tak například Trilex má celkem 3 paní (slečny) strojvedoucí.. :-) Asi jedna z firem s největším počtem žen na této pozici v ČR.. Jinak k fotce: Tyto Švýcarské vláčky já miluju, nádherně pasují do této nádherné krajiny.. Bohužel jsem zatím neměl tu čest se tam podívat osobně.. :-( | 08.09.12 - 19:59 |
4001 | Tak to aby strojvedoucí zastavoval kvůli těm rampám jak automat! A to je snad nějaký problém?? Navíc s jednotkou jako je desiro?? U nás dříve když dráhy nezvládali v zimě uklízet sníh uměli strojvůdci zastavit tak, že se dalo vystupovat do stopy od člověka, který vystoupil z předchozího vlaku.. To jen tejď ty nováčkové mají problém se trefit na nástupiště, jednou tak podruhé o půl vozu jinde.. :-( | 20.06.12 - 11:38 |
642.145 | Pokud se nepletu tak Pesy měly jezdit okruh Děčín - Jedlová - Rumburk - Sebnitz - Bad Schandau - děčín... | 08.05.12 - 13:20 |
840.008-7 + 840.007-9 | Václav Vrána: přesně to nevím, ale jelikož nejvyšší číslo které jsem v Liberci viděl je 013 a chybí snad jen 008, tak tipuji, že jich je již 12... EDIT: tak dle popisu fotky 008 jezdí, tak buď chybí jiný, nebo už jsou nízká čísla všechna.. | 22.01.12 - 15:16 |
840.008-7 + 840.007-9 | Jiří Kocurek: Zrovna včera jeden RS1 opět narazil do stromu, další byl neschopný v Tanvaldě a třetí měl v nedávných dnech potíže mezi Kořenovem a Harrachovem (info z K-rep.) Obtíže se objevují asi častěji, než se počítalo, viz např. vysouvání schůdku ve vysokém sněhu a tím zablokování jízdy. Ad topení: osobně jsem tím jel teprve jednou, zato ale ve velmi špatném počasí (silný vítr a zima) a mysím si že v pohodě. Je sice pravda, že v případě otevřených dveří to trochu profoukne, ale po zavření je během chvilky vyhřáto. Cestující, kteří byli zvyklí na přetopené 810 nadávají, že je tam hrozně táhne s tím se neztotožnuji. S mírným průvanem se podle mě u regionální jednotky v takovýchto klim. podmínkách musí počítat a lidé musí pochopit, že ve vlaku se necestuje v plavkách, ale v odpovídajícím oblečení na dané období. Zmrzlíci nosí mikyny, horalové přežijí v triku (po sundání mokré bundy)..;) Osobně mnohdy zažívám větší průvan v R do Prahy, kde ale netáhne otevřenými dveřmi, ale zavřeným oknem..;) Abych nebyl úplně OT: Známý autor na známém místě, foto opět stoprocentní..;) | 22.01.12 - 12:11 |
KSP 411-S-1 + 743.010-1 + 743.001-0 | A zde jsou videa přímo ze Zubačky: http://www.youtube.com/watch?v=F4HL3Xi6_ew http://www.youtube.com/watch?v=5gtJ9XWmPg4 | 27.12.11 - 15:54 |