..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 ... 83 84 85 86 87 ... 94      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 466.0254 + T 466.0007Tak to jsem nepostřehl, že jde o požární vlak, mně to připomnělo TL 659 0 , ta na všech snímcích za sebou táhne cisternu s palivem, protože vlastní nádrž nestačila. O T 466 0 je známo, že měly velkou spotřebu. Je možné, že by po tolika letech fungoval kabel pro dvoučlenné řízení?17.06.10 - 6:28
T 466.0254 + T 466.0007Z důvodu velké žíznivosti si vezou palivo v cisterně, tím služebním vozem začíná vlastní nákladní vlak? Tak jako jezdila TL 659 0 ?16.06.10 - 15:01
486.007Lze jen doufat, že tohle místo nějakou betonovou koridirizací nezmizí.03.06.10 - 8:04
650.409-6Všechno tohle zlobení je důsledek neschopnosti vyrobit rozumný čtyřnápravový vůz. Ono kdyby 810 jezdily tam, kde mají, tam kde na to nestačí jezdily M474 tak by se na 810 takhle sborově nenadávalo. V roce 1976 když M131 a M152 jezdily na jednom vlaku nebo zastavily vedle sebe u jednoho nástupiště tak se M152 jevil jako technický zázrak.19.05.10 - 21:32
650.409-6Topič už tady napsal všechno za mně. M286 a jeho varianty byly myšleny jako hlavová vozidla pro ucelené jednotky, proto 48 míst a zavazadlový oddíl a jeden rozumný přechod, druhý nouzový nebo žádný. M296 se toho dožily až poslední dobou s řídícími vozy, jediný rychlík se dvěma M296 Praha-Liberec-Tanvald se v Turnově dělil a většinou neměl oba motorové vozy přechodem k soupravě.

RS je oplechovaná příhradovina, ta šikmá okna, ktrá tak obdivujete jsou z nouze ctnost, tato konstrukce vyšla nejlehčí a nejlevnější. Pomeranč má taky takovéhle bočnice, je to vidět v určitém úhlu přes ten tahokov kterým je zakrytá bočnice.

Podle mně by bylo nejrozumnější vyrobit motorové, přípojné elektrické a řídící vozy z vozů Bdtmee nebo jakou mají řadu, podle vzoru 014, 914, 051, 052.
19.05.10 - 21:24
831.105-2 + 810.055-4Vůz pro 56 lidí z roku 1960 (původ v roce 1949) a vůz pro 56 lidí z roku 1976. Jak bude vypadat vůz pro 56 lidí z roku 2010? Asi dřevěné parkové lavičky na ložné ploše nějaké MUV tak jako jezdí v noci v metru.17.05.10 - 14:41
749.180-6Vřšovické Desiro v plné parádě. Kdy už přestanou jezdit vlaky které váží stejně jako jejich lokomotiva? O kolik by vzrostla spotřeba kdyby se zařadil ještě jeden vůz, třaba AB vzor 1964-1973? Když už vymysleli IN-Gold, tak kde já pojedu, mezi řvoucímí puberťáky v Bt nebo mezi vřískajícími dětmi v BDs pro matky s dětmi? Pojedu na plošině ve stoje s jízdenkou první třídy. A budu muset zase napsat stížnost.17.05.10 - 14:30
831.105-2Prohlédněte si věci pořádně než něco napíšete. 830 i 831 mají dvoučlenné řízení, dokonce okolo Krnova jezdily 3 na jednom vlaku. Přepínač řídící/řízený není, odkud se řídí, odtut to poslouchá.

Muzejní vůz by především neměl mít zářivky, vynechanou příčku a podobné úpravy. To halogenové světlo v tom reflektoru je děs.
17.05.10 - 9:37
486.007 + 498.022Zase někdo poslal dokonce 2 lokomotivy uhlím napřed. A to se nedělá.12.05.10 - 13:10
477.055Změnilo se k horšímu, nelze jezdit přes Českou Lípu město trať je nesmyslně přeložená, z Lovosic do Liberce se musí úvratí. BDs, tehdy BDa voní novým lakem a je to jedna z jeho prvních jízd. Papoušek nějak nekouří, co má za uhlí?11.05.10 - 14:22