..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 2 3 4 5 ... 91      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Regina X52 9033Kocourkov není jenom v České Republice.02.08.21 - 15:27
386.035-0No tak to je moderní technologie, já jsem uvízl u diapozitivů Fomapan, fotoaparát mám akorát v mobilu. Vůbec by mně nenapadlo, že za 1/800 se dá něco naexponovat.

Ten tunel je celkem prostorný, ono by se tam dalo stát, když jede vlak, ale ulítlou zdrž nezajímá, že je zrovna tunel a že v něm někdo fotí. Pohybuju se kolem tunelů Nelahozeves, tam je mnohem méně prostoru. Jsou tam z boku takové 2 vstupy, odtud by se dala pořídit podobná fotografie. Ovšem v těch 2 vstupech by se vyplatila větrná mikroelektrárna.
21.07.21 - 21:48
386.035-0To mně taky napadlo, že je to skrz. To je ze stativu? Nebo se to dá udržet? Poučte mně někdo.21.07.21 - 18:47
386.035-0Není tam náhodou zákaz vstupu???21.07.21 - 13:13
M 296.1021Tak to dalo víc práce, než vyčistit skutečné grafiti ze skutečného vozu, vzhledem k tomu logu ČD. Sprejeři se neštítí ničeho, pomalují i Karlův most.11.07.21 - 13:06
362.001-0Tak škoda, že nejsou ty vozy zelené, jinak by to byl rok 1982 a osobní vlak 5900/5901, a Horky u Čáslavy se jmenovaly Potěhy.11.06.21 - 11:52
452.010-2Tak to jsem nepozoroval, rozhodně by 451 a 452 šly rozpojovat a spojovat v Poříčanech, jak se to jeden rok praktikovalo u 471 s problematickými výsledky, v lepším případě jela každá jednotka do Prahy sama. U 451 a 452 by nebyl problém, protože nebyly prolezlé elektronikou.11.06.21 - 11:44
452.010-2Vložené vozy u 452 měly o 3 místa k sezení méně, byl tam jakýsi oddíl pro průvodčí a v podlaze měl akumulátory, světlo se ovládalo ze 4 míst, u 451 se rozsvítilo v elektrickém voze a svítil i příslušný vložený, nebo oba nejbližší, u 6ti vozových jednotek. 452 měla větší počet kabelů mezi vozy a jinak zapojené, ale existovala souprava s 451 na jednom konci a 452 na druhém. Stačí???10.06.21 - 21:13
452.010-2Nejnápadnější změna je uzemňovač-odpojovač, 451 ho má na stropě strojovny, 452 na střeše, jsou to takové ty divné izolátory. Potom: 451 kompresor W 115/80,motor 900 otáček, 452 kompresor 3DSK75, motor 1400 otáček.451 akumulátory jenom v elektrických vozech 452 i ve vložených. 451 zářivky napájené z motorgenerátoru, při stahovačce zhasínají a zapíná se nouzové osvětlení, kulatý kryt světla, 452 zářivky napájené z tranzistorových střídačů, při stahovačce svítí, hranatý kryt světla. Pokud si dobře vzpomínám, tak 452 měla větší počet stupňů na kontroleru. 452 má větší pomocný kompresor. V interieru jsou drobné změny, kování, kliky. 452 měla červené sedačky. Mám pokračovat???10.06.21 - 21:06
754.066-9Ještě ty vozy by mohly být zelené.08.06.21 - 22:28