..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "klokan 749":

  1 2 3 4 5 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 478.1010 + 475.196jamil: Opravdu jsou tvé komentáře nezbytností?06.10.12 - 11:34
750.714-8OT: Jako sorry, ale pokud toto je produkt grafického studia, pak to je vážně síla. Nemá to absolutně žádný nápad či myšlenku. Omotat skříň několika pruhy je skutečně originální. Nehledě na to, že snad všechny předhcozí barevné variace těchto řad respektovaly dominantu v podobě orámování čelních oken, což tady úspěšně ruší proužky vybíhající z jejich horních rohů. Navíc rámu a podvozkům jsou nejadekvátnější odstíny šedé, neboť vhodně oddělují "strojovou" spodní část od karoserie, která je již pojata s důrazem na design. Především mi uchází celý smysl tohoto snažení, když v rámci unifiku je téměř (s trochou nadsázky) každý stroj unikát. Jednou rozhodnuté schema by se snad mohlo násldně dodržovat.
Omlouvám se za mimotematickou vsuvku, ale těžko si pomoct
12.03.12 - 20:32
DR 675.019-4Alex 74: Odpustťe, ale v tomto případě o oněch 7 let později designéři neuplatnili ani tak zákon aerodynamiky (ten jistě rovněž), jako spíše elementárního vkusu. To západní pojetí v důsledku veškerých snah působí až hrůzostrašně. V designu, kolejových vozidel nevyjímaje, platí, že méně je často více.08.02.12 - 19:23
749.039-4Pan D. Švestka:
Těší mě, že se tu objevil příspěvek nějaké nepřitelné autority, jejíž postoje snad většina považuje za dostatečně relevantní.
Netušil jsem, že ve věci spotřeby nafty jsou ř. 749 a 750.7 dokonce v takovém vztahu. S reko Brejlovci jsem se setkal pouze u příležitosti návštěvy CZ Loka, ale na Bárách jsem nějaký čas, byť neoficiálně, jezdil a jako stroj mě, coby člověka vzdělaného v oboru, neskutečně oslovil. Jak jsem již naznačil, žejména v kontextu toho, že dnes, na pozadí nesrovnatelně širších možností a technologického zázemí jak ve vývoji tak výrobě, není již nikdo, kdo by zde vyvinul něco alespoň srovantelné úrovně.
17.12.11 - 21:37
749.039-4To je debata s odpuštěním o ničem. Jak píše sám autor, je skutečně znát, kdo ví, o čem píše a kdo machruje na základě krajně nemístných předsudků. Ř. 749 je vyjma spotřeby provozních hmot plně adekvátní čemukoli jinému pro tratě, kde je provozována. Žádnou rychlostí ani jinými parametry argumentovat nelze, neboť ta je primárně omezena možnostmi tratě. A protože cestující v ní nejezdí, komfort nezmiňujme. Co se týká spotřeby, myslím, že jsou docela jiné cesty, kudy z účtů dopravce odtékají daleko větší sumy než výfukem lokomotivy. Co já považuju za velmi mrzuté, že zatímco kdysi jsme byli technická velmoc plně soběstačná i v oblasti vývoje a výroby kolejových HV, dnes nejsme ničeho srovnatelného schopni.17.12.11 - 15:56
851.026-5Omlouvám se za OT, ale nemohu si pomoci:
lokoškj: Smím se zeptat, kolik je ti, prosím tě, let?
14.11.11 - 20:50
749.257-2Opravdu velmi, velmi zdařilý snímek. Překvapilo mě, jak při běžném "pozemním" pohledu poměrně fádní místo (zdejší prominou) lze krásně poutavě nafotit. Hezká kompozice ještě udržované Báry na pro tyto stroje klasické trati s pozadím majestátních Jeseníků... Skutečně pěkné16.10.11 - 23:06
362.174-5Já bych pouze dodal, že nebýt neslavných konců našich výrobců kolejových vozidel, mohl jít vývoj možná dál a mohly jezdit nové stroje týchž značek a přirozeně doplňovat stávající stavy... Kdyby..12.09.11 - 22:09
362.174-5intelpetr: To snad nemyslíte vážně; jedna věc je posuzovat techniku podle fyzického stáří, druhá, že ve své době se jednalo o nadčasové stroje, což apriori prodlužuje praktickou životnost a s ohledem na požadované parametry plně dostačuje nynějším požadavkům.12.09.11 - 20:59
TGV 325Velmi zatjímavá dokumantační fotka...
Těžko se lze tomuto stavu divit, když de facto vsichni, jež se dostanou k nějakému relevatnímu vlivu, jej uplatňují výhradně k posílení osobní ekonomiky na úkor všemu ostatnímu. Rozmohla se nám tu neskutečná lhostejnost ke společným věcem. Všichni nyní oplakávají hokejisty (je to neštěstí, jistě), ale o lidech, kteří pro stát či společnost něco skutečně udělali, není nejmenší povědomost. A tento stav JE podstatně horší, než před převratem....Podplatíme lidi lacinou zábavou, exkluzívním zbožím a máme klid na rozklad toho, to ještě rozložit lze....
Omlouvám se opět za nepatřičný komentář
08.09.11 - 20:55