..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "NIcKON":

  1 2 3 4 5 ... 362      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
708.005-4A jakpak lego vlastně v praxi funguje? Jak jezdí, kolik utáhne, jak je spolehlivé?17.02.20 - 11:15
555.0153Hezky štěká, jen co je pravda. Ty mechaniky tam ještě stojí?14.02.20 - 10:13
T 669.1150 (771.172-4)Díky za info, už se v tom nějaký pátek moc neorientuju :)10.02.20 - 22:46
T 669.1150 (771.172-4)Pěkná souprava. Pročpak se to jmenuje Mn? Skutečně to je manipulák, nebo jen krycí jméno pro nostalgii?09.02.20 - 23:19
LKAB 101 Polcirkeln + LKAB 121 RombakNádhera, hned bych se tam zajel podívat. Ještě pořád to jsou nejsilnější lokomotivy na světě?06.02.20 - 22:22
414.096Když se to umí, tak to lokomotivě zarámované stromy může velmi slušet.30.01.20 - 14:10
744.113-2 + 744.112-4Krásná přezdívka a konečně i hezké mašiny z CZ Loko. A samozřemě i povedená fotka, ten kontrast novotou zářícího najbrtu se spící zimní přírodou se povedl.30.01.20 - 11:20
8712+8745Šimon P.: Díky za upřesnění. Praha je jistě hrdá, že spolu s ČD druhdy neznámým vlastníkům Škody Transportation a nyní panu Kellnerovi ušetřila pár miliard. Takže s T6 už se tedy vůbec nepočítá, ačkoliv by byly zřejmě vhodnější pro rekonstrukci?29.01.20 - 14:17
8712+8745Rabín: Té šestky jsou také ve velkém vyprodávány na východ, často za směšně nízké částky. Přitom mohly ještě sloužit, popřípadě prodělat rekonstrukci na částečně nízkopodlažní provedení ve stylu "wan" T3R.PLF (kterých je nedostatek), aby bylo učiněno zadost požadavkům bezbariérovosti. Jenže smlouva na předražené, problémové a těžké 15T (aspoň že už začaly dostávat klimatizaci) je bohužel nevypověditelná, tak se budou kupovat až do roku 2023 dál, i když kvůli nim DPHMP už málem zkrachoval a musí odprodávat funkční a dobře udržované starší typy ještě před koncem životnosti, ač zároveň nemá na nákup nových méněkapacitních tramvají, které by velmi potřeboval.29.01.20 - 14:02
8712+8745T6A5, podle mého názoru nejpohodlnější pražské tramvaje, bohužel už také rychle končí. Obě zobrazené už v Praze dojezdily. Mmch, vlevo stojící 8712 byla zajímavá i tím, že měla na každém konci jiné spřáhlo, vpředu klasické pražské, vzadu poloautomatické, zatímco většina T6 měla na obou stranách poloautomatiku.29.01.20 - 10:51