..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "NIcKON":

  1 2 3 4 5 ... 353      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 262.0Vida, zase jsem o něco chytřejší. Děkuji.20.08.19 - 17:39
EMU 89.0005 + EMU 89.0014Nemyslím, že by důvody k sešrotování byly stejné, jako u 451/452. Už proto, že panťák je samonosný a tohle jsou rámové, tedy v případě zájmu mnohem snáze opravitelné konstrukce. Zatímco Praha dlouhodobě trpěla zoufalým nedostatkem příměstkých jednotek a panťáky byly udržovány při životě de facto silou vůle, třikrát a více překračovaly svou plánovanou životnost a vyřazovaly se teprve až když se definitivně rozpadaly, električky byly naopak vyřazeny pro nadbytečnost po nákupu stadlerů.19.08.19 - 18:03
M 262.0Miroslav Just: Díky, vidím to tam.

(gp): S tím tvrzením bych polemizoval, hektory a čmeláky podle mě vícečlen neměly.
15.08.19 - 11:01
M 262.0Potom se tedy nabízí domněnka, že dvoučlen stejného druhu možná měl i krokodýl (případné singrovka), jenže na netu jsem o tom nic nenašel a na fotkách krokodýla jsem nic podobného příslušné zásuvce neobjevil. Hydra ji naopak měla před rekonstrukcí určitě a osobně si pamatuju, že ji přinejmenším v 80. letech na 070 využívala, když v čele víkendového turnováku jezdila občas zdvojená. Je stejného typu, jako popsal (gp) (pak ale vyvstává otázka, zda Baimy měly kabel, podle Keprtova dovětku spíš ne...), a se stejným principem fungování? A jak to je s krokodýlem (singrovkou)?15.08.19 - 0:30
M 262.0Ok, to zní jako důvod. Pochopil jsem tedy správně, že velké Balmy neměly kabely?14.08.19 - 17:49
754.003-2Ač jsou na fotce v té době vlastně ještě relativně zánovní vozidla (mašině je 15 let a vozům 20), stejně to působí jako zastavený čas. Vlastně vše, kromě označení mašiny a změny ČSD v ŽSR, je stejné jako o 10 let dřív.14.08.19 - 12:25
M 262.0Vím, že se to tehdy moc nedělalo. Zaplatit dalšího fíru bylo asi levnější, než udržovat vícečlen. A že leckde jezdily pěkné ropovody. Ale jinak tomu v případech, kdy to dávalo provozně smysl, technicky nic nebránilo. Nebo ano?14.08.19 - 12:20
M 262.0Pěkný tkaloun, pokud se dobře pamatuju, tak kredenc mívala na kopcovité trati co dělat s jedním Balmem. Tohle musel být dobrý souboj s fyzikou, zejména s tím připleteným velkým Balmem. Pamatuje se někdo, zda to v podobných řazeních jezdilo propojené na kabel?

Fotka má moc pěknou atmosféru a vlastně je celkově hodně povedená. Mmch, směr slunečního svitu podle suncalcu odpovídá zhruba 13. hodině, čili je to nejspíš vlak 14580 do Znojma :)
13.08.19 - 18:35
110.051-0Na netu to snadno k nalezení není, zato jsem zjistil, že 051 už v roce 2011 čekala v MuN na likvidaci. V tuto chvíli už tedy pravděpodobně neexistuje. Škoda hezkého stroje.08.08.19 - 14:52
854.021-3 + T 478.1004Pěkná práce se světlem.08.08.19 - 14:05