Komentáře uživatele "Johny Jedenáct":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
754.069-3 | ale upřímně nevím, zda je stále uveden v současných předpisech, nebo je tam jen pro dekoraci Upřímně nevím, co je těžkého na tom, podívat se do SŽDC D1. Takže v ČR platí zcela určitě... Čl 1317. Návěst Obsazeno osobami (žlutý praporek s modrým pruhem uprostřed nebo žlutý praporek na obou podélných stranách vozidla [denní návěst] nebo žluté světlo uprostřed s modrým svislým pruhem [denní i noční návěst]) upozorňuje na odstavená vozidla obsazená osobami nebo vozidla se speciálním vybavením. | 21.05.20 - 20:06 |
464.016 | Prost 1.11.2013 napsal: "o jaký vlak se jedná, se už asi nedozvíme." Všimnul jsem si toho náhodou až dnes, takže se omlouvám za opožděnou reakci. Šlo o odpolední vlak 7526 (jede jen v X), který vozil odpolední poštu (ranní jezdila po-so na 7500 a vozila převážně noviny a časopisy, odpolední byla listovní a balíková). Poštovní vůz byl řazen za lokomotivou, protože v Klatovech byla nádražní pošta vedle staniční budova a poštu odstavovala vlaková lokomotiva, posun prováděl vlakvedoucí od 7526. Klíče od výměn byly v DK. Staniční záloha, obvykle další "ušatá" odstavovala přes plzeňské zhlaví soupravu. Do Plzně se ranní pošta vracela v poledne na 7503 (po-so) a odpolední na večerním 7511 (v X). V těchto případech poštovní vůz přistavovala na konec vlaku staniční záloha a posunující četa. | 21.04.19 - 20:55 |
354.7152 | Koukám, že naši předkové všude počítali s případnou stavbou druhé koleje. Jasně... myleli na 2. kolej a s žebřiňáky na chmelnici by jezdili přes násep? Nekoukejte na všechno okem šotoušovským :-D | 31.10.18 - 19:47 |
387.043 | Opravdu tam byla 464.053? Totiž v tu dobu probíhaly teprve snahy o její záchranu. V zimě 1981/82 ji ještě PLD Klatovy vystavovalo letmo na staniční zálohu a teprve na jaře 1982 se řešilo to, že ji zachrání ZO SSM výměnou za odpovídající množství šrotu nasbíraného jinde. Podařilo se, i když hlavně papírově :-). No a o týden později než v tom Nymburce byla v Klatovech výstava ke Dni železničářů (tehdy se to takto jmenovalo) a 464.053 tam byla vystavená studená a s nasazenými klacky. Určitě tehdy nebyla vůle ji vozit sem tam, z Klatov odešla do Velenic (?) až v průběhu podzimu 1982. Ale mohu se mýlit, lidská paměť je ošidná :-). | 07.03.18 - 17:37 |
387.043 | Provozní v roce 1982 bylo akorát mikádo. 301. kremák byl sice předán NTM jako provozní a po dílnách, ale jako muzejní už nikdy nebyl zatopen. V březnu 1982 jel po dílnách na zkušební jízdu na postrku z Klatov do Nemilkova a zpět jako LV, ale do deponie ve velenicích byl začátkem dubna odeslán studený. Nevím jak v září 1982 v Nymburce, ale o rok později v Budějovicích už měl rozpadlé klenutí pece... Ostatním uvedeným lokomotivám propadly kotle dávno před tím. | 06.03.18 - 18:53 |
831.130-0 + 831.129-2 | no a po příjezdu do Prahy to všelijak pozpřeházeli a kolem 9. hodiny to odjíždělo... To už bylo později, někdy po roce 1968, když odpadlo rameno z Chebu. A zpátky to jelo celé do Klatov. To přeskupování jsem nikdy moc nepochopil, do Prahy to přijelo M262.0-Balm-Balm-M262.0-Balm-Balm, zatímco zpátky to jelo M262-4Balm-M262. Přitom stačilo objet s předním motorem. Možná by někdo i našel oběhy z té doby, který by to vysvětlil - mám pocit, že byl třídenní a jeden motor v Klatovech pokračoval na Rudu a druhý odstupoval do depa. Na transverzálku přišly "velké motory" asi v roce 1973(?) když přestal jezdit odpolední osobák "pětka" v klasice (464.0 a rybáky) a byl nahrazen M262.0-2 Balm. Po vyřazení M131.1 byly do Klatov dislokovány další dvaašedesátky a obsadily všechny vlaky, obvykle ale jen s jedním Balmem. | 22.02.18 - 21:08 |
831.130-0 + 831.129-2 | A teď si představte tu parádu, když se v brzkém ránu sjely v Plzni tři MR složení M 262.0 + 2x Balm z Klatov, Domažlic a Chebu, spojily se a celý ten ropovod vyrazil ku Praze :-). | 21.02.18 - 19:54 |
50.3648 | A kdy pak začnou zakazovat i parní lokomotivy jako neekologické? Na to je přeci (skoro) jediné řešení - chodit k volbám a volit takové strany a kandidáty, kteří tyhle "aktivisty" dokáží odpálkovat do patřičných mezí... Zatímco oni jsou dobře zorganizovaní a z minima vyvaří maximum, tak mlčící většina akorát držkuje na diskusních fórech. Je třeba používat jejich metody - oni tu naši demokracii využívají tak, že ji zneužívají. | 07.10.17 - 21:54 |
534.0432 + 534.0323 | Nádhera... (gp) - tam nikdy žádný náhon nebyl, takže ta cyklostezka to kazí :-) A z hlediska napodobení historie to má jednu drobnou vadu - nikdy se tam nejezdilo s přípřeží, ale vždycky s postrkem. | 28.04.17 - 17:41 |
830.076-6 + 831.043-5 | SN 150 poslanců, 75 z ČSR a 75 ze SSR, SL 200 poslanců na základě poměrného zastoupení. Aby to bylo k tématu - průkaz člena FS sloužil jako jízdenka ve všech vlacích ČSD :-). | 06.01.17 - 18:28 |