..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Sandik":

  1 2 3 4 5 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1044.034-7Martin Utajený: Proč asi? Vám to přijde ostré?14.02.13 - 10:40
440.009-9Láďa Mlynařík: Jestli ty lidi něco vrátí do vlaků, tak jedině takovéhle soupravy. Ona ta psychologie dělá hrozně moc. Stačí aby měli lidé pocit, že "cestují na úrovni" a klidně to auto i nechají doma. Tohle jim prastará béčka nebo podobné vykopávky těžko nabídnou... Stačí se podívat, jak narvané jsou Elefanty ve špičkách na příměstských linkách v Praze. Troufám si tvrdit, že žáby by tu takhle narvané určitě nebyly. Samozřejmě to dělá taky půlhodinový takt. Dokud ty vlaky jezdily po hodině, nebyly tak atraktivní. To je jedno s druhým.10.02.13 - 12:17
440.009-9stoupa: Jen na okraj, řeč byla o poslední verzi "najbrta", tj. toho "přeproužkovaného", s modrou střechou, nikoli o "najbrtu" jako takovém...09.02.13 - 16:07
440.009-9Honza: To už by bylo vážně holé šílenství, to snad nemůže nikoho ani napadnout, ale konec debaty o nátěrech, jsme opět "mimo téma".09.02.13 - 13:31
440.009-9OT - Malá poznámka k nátěru: Na téhle jednotce je opět dobře vidět, že pokud se s barevným schématem pracuje už ve fázi návrhu vozidla, tj. pracuje s ním designér, tak jde o velice pěkné a použitelné barevné schéma. Že vypadá na některých vozech a především drtivé většině lokomotiv tak hnusně, je tudíž vážně dáno hlavně tím, kdo navrhoval to konkrétní barevné schéma pro tu konkrétní řadu, nikoli schématem jako takovým...09.02.13 - 11:59
971.011-2Qvído: Výtvarně nejpůsobivější je vždycky dvoubarevné řešení. Pokud se použije třetí barva, měla by hrát roli určitého doplňku, třebas i barevně výrazného (žlutá u Arrivy například). Použití tří barev, navíc barev řekněme základních (ve smyslu jejich typického odstínu), které se v poměru zhruba 1:3 mechanicky naplácají ve třech pruzích na karoserii vozidla, je sprominutím grafická ubohost bez nejmenší snahy po jakékoli invenčnosti...09.02.13 - 11:18
971.011-2Qvído: Jsme tedy brutálně OT, ale to znamená i konec unifiku DP? Jestli ano, tak by se někdo odpovědný na ROPIDu měl nejlépe dobrovolně střelit do hlavy, protože ta "národní" barevná kombinace tak, jak ji vídám u soukromých dopravců, je notně ohavná, zatímco červenobílý unifik DP rozhodně neurazí. (To je tak, když o designu a podobných věcech rozhodují nějaké úřední skopové hlavy, jako se to u nás dělá skoro vždycky)08.02.13 - 23:38
glajsy se špilasemMatouš Vinš: V téhle podobě poutá člověka především to "kolejivo", případně posprejovaná budova vlevo, Špilberk je jen takový "point de vue", který se nad tím vším "tiše vznáší". Kdyby byl barevně výraznější, asi by potlačil ten "industriál" v popředí, což mi připadá škoda...08.02.13 - 23:22
971.011-2R 661 Rožmberk: "Uživení" nebo "oživení"? Asi spíš to druhé. To je taková zvláštní šotonemoc, všímat si byť i jen marginálních odlišností a vydávat je za senzaci... Možná je v takové chvíli na čase si uvědomit, že na světě nejsou pouze vlaky. Mohla by to být velmi užitečná léčba...08.02.13 - 17:53
glajsy se špilasemzirecek: "Utopené stíny" bych neřešil, je to noční fotka. Ještě v dobách analogových byly stíny "utopené" téměř vždy a neřekl bych, že to byla nutně chyba. V kombinaci s dobrou kompozicí ty fotky působily grafičtěji a výtvarněji. To je ostatně i základní výtvarný "fígl" černobílé fotografie. Technicky perfektní fotky bývají dost často tak nějak "chladné"...08.02.13 - 17:34