Komentáře uživatele "VencaM":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
749.107-9 | ->Richardisko Tak tak... a je přece skvělé s něčím, co nemá žádnou hodnotu, dojit veřejný rozpočet, užitečné vozidlo vyšetřit na jiný výkon a ještě vypadat za dobráka :) V. | 10.05.17 - 15:23 |
Corradia iLint | Mě by zajímalo, jak se celý ten řetězec "výroby" vodíků, jeho přepravy, tankování a spotřeby vyplatí ve srovnání s naftou. Při jedné přednášce na VŠ jsme před lety řešili, jak je to s naftou/benzinem. Vždyť v řádovém objemu několika litrů se skrývá síla v podobě snadno skladovatelné kapaliny, která mě relativně rychle přepraví na mnoho desítek kilometrů daleko. Jaká jiná pohonná hmota to umí? To jsme se ještě o vodíku nebavili a pro srovnání jsme měli baterie, které i dnes jsou velké a těžké ve srovnání s tím, kam s nimi dojedu. Vím, že je rozdíl cestovat napříč státem a jezdit po městě. Každý druh pohonu má svoje. To mě vede k druhé otázce. Kde má ten vodík svůj pomyslný komín. Elektrovozidla ho mají v Podkrušnohoří. Myšlenka využití vodíku jako akumulátoru energie pro alternativní zdroje energie je velmi zajímavá, to mě nenapadlo. V. | 02.05.17 - 16:54 |
Corradia iLint | Já už jsem loni zachytil, že o to někdo projevil vážný zájem a je ruka v rukávě. Od prosince by to mělo jezdit kolem Brém v Německu. Nesleduji zahraniční tisk, takže nevím nakolik je to jen zkušební dočasný provoz s cestujícími. V. | 02.05.17 - 14:54 |
812.613-8 | ->M 474 003 :) Těší mě, že vám ke štěstí stačí vláček s balónky, ale nezapomítejte, že tam taky pracují lidé. Výpravčí atp. V. | 20.04.17 - 16:34 |
812.613-8 | Počet hnacích náprav není jediný problém tohohle vlaku. Vzhledem k tomu, že je veden jako rušící, jezdí různě zpožděný a do GVD je nacpaný navíc, tak na téhle trati a především na Smíchově akorát překáží. Ruší posun ve stanici, zabírá další kolej/nástupiště atp. Mnoho lichotivých názorů jsem na něj nezaznamenal. Prý je to každý týden něco. V. | 20.04.17 - 9:17 |
U 37.002 | ->PepaN Je to dost možný. Ona mladá paní autor byl na tomhle stromě se svými spolušotoušovníky pečený vařený. S klidem jsme jim tam mohli nosit oběd. Stačí se kouknout na vedlejší fotku. To je taková výchova šotoušů v Čechách... Jen teď nevím, kdo koho vychovává. V tomhle případě bych řekl, že se tyhle dvě mladé paní vychovávají navzájem :D Nó! V. | 25.07.16 - 13:39 |
812.613-8 | Na Semmeringu to jelo samo jen dolů. Do kopce to jednou tlačil pražský motosráček a jednou to jelo Prokopským údolím. Vzhledem k ukrutné propustnosti trati v úseku Vyšehrad - Zličín tento vlak působil radost a smích také provozním zaměstnancům ve stanicích, kteří se při házení výhybek tvářili radostně, v kolejišti běhali radostně a přivolávačku rozsvěceli taky radostně. Jo, je to ironie :) V. | 27.06.16 - 15:18 |
810.224-6 | Nahoru ta solo 810 jede v 3.23 z Vršovic a po 4h je ve Středoklukách. Tohle je taková lepší soupravová jízda zpět do Prahy. Pokud vím, tak i nahoru přes Semering je to spíš soupravová jízda, protože podle náhodných, ale častých pozorování mého informátora na Smíchově s tím nikdo nejezdí. Prý se někdo vezl 1.1. Někde jsem zaslechl, že to mají zrušit, ale s ohledem na to, že mě tento spoj nezajímá, tak jsem si to ani neověřoval, zda je to pravda. V. | 26.04.16 - 8:36 |
810.224-6 | Taky mi přijde, že to bude vracející se Amazon Expres. Už jste s tím někdy jeli někdo nahoru? :) V. | 25.04.16 - 12:41 |
T 478.1020 | Spřáhlo je důležité. Vlak by pak nemohl obracet. Ten den probíhala na kolejišti akce pro veřejnost a tento model byl nasazen poprvé do řádného provozu. V. | 02.03.16 - 15:33 |