..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rastislav Štangl":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ICE - TZajímavá přirovnání, jen ty dvoutisícové hory (Estergebirge / Krotenkopf) schovávající se vpravo za stromem ... těch se tu v roce 2*** asi nedočkáme :) . Jinak super fotka!11.11.14 - 11:10
111.039-4Připojím ještě video z aktuálního GVD (Farchant 21.12.):

http://www.youtube.com/watch?v=rYboYIEY2yg
26.02.14 - 12:03
111.039-4Ahojte, od nového GVD v oblasti jezdí už samé Talenty 2 (resp. doplňkově i ÖBB s Talenty 1 do Ga-Pa). 1-2 páry s pozůstalou klasikou nevylučuji - ovšem slouží hlavně jako provozní záloha za odpadlé Talenty. Novinkou jsou 2 páry přímých Talentů z Mnichova na Außerfernbahn (ve směru tam do Leermoosu, zatímco zpět jedou překvapivě až z Reutte).

Bohužel musím konstatovat, že nový koncept na Werdenfelsbahn a spol. skončil velkou blamáží (hlavně z důvodu SW problémů nových Talentů). Neustálá zpoždění, řada úplně odpadnutých spojů. DB ty kompenzace vyjdou draho (jak bezpodmínečné návratky plné ceny za časové jízdenky + k tomu navíc ještě další kompenzace za zpoždění nově také pro "pernamentkáře"). Jinak obrovskou krizi měl i Meridian na E-Netz Rosenheim - tam dokonce pomáhaly hasit požár i Desira TRILEXu a na inikognito projížďku tam vyrazil bavorský ministr dopravy :) .

Poslední týden až dva to vypadá, že se situace (aspoň na Werdenfelsce) dává už konečně do pořádku... O aktuální situaci hodně napoví projekt QUAK od tamní sekce PRO BAHN:
http://www.pro-bahn.de/quak/result.php?strecke=mm
26.02.14 - 11:56
111.xxxP.S.: Tak podle aktuálních informací jsou krakeni částečně "utlumeni", tj. od června už nezajíždějí na rakouský úsek Mittenwaldbahn (resp. Karwendelbahn). Což v praxi znamená místo původně přímých spojů z Mnichova do Innsbrucku přes Ga-Pa vynucený přestup v Mittenwaldu mezi krakenem a rakouským Talentem I. Čas na přestup = 1 minuta :-)26.09.13 - 11:42
111.xxxJawoll Mittenwaldbahn :) ... ty karwendelské vápencové špičky už na mě volají z náhledu. Foto nádherné i neotřelé - jak je u autora dobrým zvykem. Snad jen škoda, že krakenovy dny jsou sečteny = už jen 2,5 měsíce do nástupu Talentů 2 :( .24.09.13 - 23:35
1116.235Rád bych upozornil ještě na 1 odkaz k tématu => z jiného (JZ) úhlu pohledu před 40 lety ... aneb montafonská ET 10.103-ka na Trisannabrücke - jaro 1973.

http://www.panoramio.com/photo/82349528

[Kolekce historických fotek z okolí pochází z archivu Montafonerbahn AG, Schruns.]
26.02.13 - 17:19
1116.235Luxusní "Tryzaňáč" :-) ... gratuluji k nádherné jubilejní fotce! I ÖBB se jej vybraly do svého "jubilejního videa" - viz. http://youtu.be/PxD3PbNX5A0?t=2m12s

Kolem místa focení vede turistický chodník spojující Strengen a bus zastávku pod mostem => http://img132.imageshack.us/img132/5339/arlbergbahntrisannabrck.jpg
26.02.13 - 13:03
111.123Fabi: Omlouvám se za matení - vidím, že nostalgie to bude skutečně až od prosince 2013... Zmátlo mě, že letos na konci září jsem už Talent 2 potkal (prezentační návštěva v Mittenwaldu):
http://img152.imageshack.us/img152/9452/dsc7256.jpg
http://www.pro-bahn.de/weilheim/talent2.htm

Jinak také si vybavuji BR 111ku zásadně na "jižním" konci (tj. lokomotiva směrem k Innsbrucku)...
13.12.12 - 17:58
111.123Velmi pěkná fotka, jen nesprávně zařazená - tohle patří už do nostalgických snímků :-) .

Od 9.12. DB Regio na lince München - Ga-Pa - Innsbruck soupravy vozů s lokomotivou nahradily jednotkami Talent 2...

Mění se i provozní koncept, více info viz.:
http://www.merkur-online.de/nachrichten/bayern/werdenfels-takt-neues-db-zeitalter-2013-820434.html
13.12.12 - 16:01
1116.095-9Ehm :-) ... S dluhy OeBB zápolí, ale doporučuji si o tom nejdřívě něco přečíst. Začít můžete například tady:

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aELh5FTAj5jc
15.11.12 - 17:05