..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Viktor Suchoň":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.713-7Vidím, že se zde začíná diskuse o prospěšnosti či opaku porostu plevelů (nikoliv pouze trávníku) v kolejovém loži. Tlející organická hmota z trávy nebo plevelů NEMÁ v kolejovém loži co pohledávat. To si pak SŽDC, nebo spíše postaru TD, tedy ten jenž se od práce distancoval, zadělává na velký problém. Organická hmota z biomasy, jakékoli, společně s dalším znečištěním - úkapy, atmosférický spad apod. je příčinou kolmatace kolejového i spodní stavby drážního tělesa a problém je zde - voda! A voda, resp. zhoršené odvodnění jak drážního tělesa, tak kolejového lože podstatně zhoršuje celkovou stability dopravní cesty. Pak následuje snižovaní rychlosti a následně pracná a nákladná oprava (to, aby SŽDC, pardon TD, měla neustále co dělat?).
Podívejte se o dvě foto výše na úsek tratě Hájek - Dalovice. Tak by měly naše tratě vypadat, a ne pouze bezprostředně po rekonstrukci či jako novostavby. Správce tratě nemusí nic zkoumat, ale ať požije osvědčené herbicidy, a to preventivnou aplikací na listovou plochu plevelů. Běžně lze použít Touchdawn ne Roundup. Tím dosáhne udržení funkčního stavu tratě za mnohem nižší náklady.
11.04.14 - 13:03
113.002-0Pánová oba jste uhodili "hřebíček po ...". Ano, jde o peníze, ale ne dle rčení jistého pána, "tedy o peníze až v první řadě". Navíc vyzbrojit VarioLF3/2 el. výzbrojí na 1500 V by neměl být zas tak velký problém. Ostatně na produkce této tramvaje se podílí KOS Krnov a tam ví jaké nároky musí splňovat podvozek drážního vozidla pro provoz na železnici. Níže odkaz na VarioLF3/2 s parametry.

http://cs.wikipedia.org/wiki/VarioLF3/2
16.03.14 - 14:37
113.002-0A což takhle Regio-Panter, patřičně modifikován pro tuto trať. Kopec by zdolal za mlhy i za deště a ještě by cestující měli kulturní cestování odpovídající 21. století. Nemusí byt přeci pravidlem, že na periferních tratích musí dožívat vždy pouze "kovošrot ČD".16.03.14 - 10:09
E4MSU-001Bočnice z prolisu u 380 mají dvojí efekt, již p. Bajerem zmíněn "odlehčení" jak hmotnostní tak finanční. Nepominutelným pozitivem je lepší aerodynamika stroje.

K dalším příspěvkům pouze tolik. Až budou stroji dostatečně saturovány dopravci v okolních zemích od Siemense a Bombardieru, pak bude teprve připuštěna " k zobu" Škodovka. I protahováním schvalovacího procesu drážními úřady okolních zemí lze vést účinně a přitom "nevinně" konkurenční boj.
21.08.13 - 4:06
754.059-4Jezdím do Železné Rudy na dovolenou od roku 2007. Je to hezké, že do Alžbětína vyjede z české strany ucelená souprava.
Pro webmastera i autora foto - uklikl jsem se - samozřejmě za 5.
17.07.13 - 4:55
451.026-9Je to holt jediná možnost jak v takové "rokli" vymodelované Vltavou vést dopravní komunikace, v tomto případě železnici, až takřka do Kralup.
Jenom na okraj. Že to "pan dráha", jak se mu kdysi říkalo, když projektoval tuto trasu, věděl jakou vrstevnici zvolit, aby dráha obstála za všech okolností. Dokonce i násep ve Stromovce od Holešovického nádraží je dostatečně vysoký.
08.06.13 - 20:18
381.002-5Ďakujem! No ak viazne komunikácia mezi ľudmi, tak stroje, ktoré sami zkonšruovali majú asi tie samé vady.16.03.13 - 16:47
381.002-5Krásné foto zo známého prostredia. Vzadu je ešte vidno starú staničnú budovu, v ktorej som sa často s otcom zastavoval. Začínal tam u ČSD niekedy v 30-tich rokoch minulého storočia. Foto za 5*.
Iba jedna otázka - tieto stroje si rozumia s pusch-pullom?
16.03.13 - 13:35
754.059-4A potom,že Najbrt neladí s klasikou - souprava s lokomotivou. Pokud to je zakomponováno do hezké krajiny (prostředí) za hezkého letního dne, nelze než za 5*.25.01.13 - 15:28
111 xxx-xJel jsem takovou soupravou párkrát z Platlingu do Pasova. Tahla to 111-ka. Na 21. století sice starší "vydání", ale zase pohdlné a hlavně čisté. Tyto v Bavorsku měli měkká sedadla. Kéž bychom i nás mohli říct - standartní kvalita osobáku. Elefanty a na Slovensku "šup-šúliky" jsou pouze slabším odvarem.24.01.13 - 17:48