..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honza215":

FotkaZprávaDatum
Posun zakázán!Na řadě 714 jsou vždy funkční budíky na obou stanovištích. Takže pokud jsou otáčky SM viditelné na jednom budíku, tak jsou viditelné i na budíku druhém. To samé je s proudy a s manometry ... vždy musí na obou stanovištích ukazovat shodné údaje. Klíček slouží převážně jen k zapínání a vypínání brzdiče. Na start motoru nemá žádný vliv (nastartujete i s vypnutým brzdičem). Aby se předešlo nechtěnému startu z druhého stanoviště, tak z toho důvodu je tam právě jen jedna směrová páka. Takže na stanovišti, kde máte směrovou páku v D, tak lze nastartovat SM 1 i 2 bez ohledu na klíček brzdiče.15.05.11 - 9:48
914.006-2no, tahle regina uz je opravdu dosti zašlá

Ale prd zašlá, tak už jí je skoro 5 let taky. A navíc tahle je nově od podvozků do úrovně začátku skel na dveřích čerstvě po laku =)
25.09.10 - 16:15
814.203-6 + 014.002-0 + 814.204-4Eas nepatří Cargu, nýbrž DKV ČT, PJ Liberec (tedy ČD). Ve voze se vezou skutečně nápravy pro 053 a tamtéž, jako míří regina.

Snadné nee ? proč posílat do Nymburku ČD 750 pro jeden vagonek, když ho může stáhnout ČD 814 :)
24.06.09 - 23:45
163.242-1Kimi: řadové označení je v pořádku :)

163.242 = 162.042, jelikož loko řady 162 bylo zbytečně moc tak z nich udělali pomalé peršingy řady 163.2

Tuším, že to bylo takhle:

Jistá 363 (vmax. 120) darovala pár dílů lokomotivě řady 162 (vmax. 140) a tím vznikla řada 163.2 (rychlost 120 km/h). Naopak díly pro zvýšení rychlosti z té loko řady 162 se darovaly do lokomotivy řady 363 a tím vznikla řada 362 (tedy rychlé eso a ČD tak měli lokomotivu pro oba trakční systémy a rychlost 140 km/h)

Pro příklad ještě jednodušeji:

162+podvozky z 363 => ČD 163.2
363+podvozky z 162 => ČD 362

To, že to má divné cedule je způsobeno tím, že řada 163.2 vesměs neprocházela opravou EVy či EH takže nová čísla se ani pořádně nedělala
22.05.08 - 15:30
814.012-1na střeše vlevo a vpravo od ledsvětla už je rez nebo jen tunning regionohy?

To není rez. Střecha by měla být bakelitová takže těžko zrezne. Tohle je spíše "drážní špína"

Jinak 5*
13.02.08 - 22:43
742.180-3 + 742.210-8Za 5*, jinak ta druhá je 742 210-806.06.07 - 18:12
954.007-1 + 054 + 854.222-7Jen pro opravu, je to Bdtn 054.2, nikoliv Btn 054.218.04.07 - 13:52
854.213-6opravdu povedená fotka02.11.05 - 8:45