..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "joki":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
441-704Most je pro železniční i silniční dopravu po tzv. humanitárním bombardování http://cs.wikipedia.org/wiki/Most_Svobody_%28Novi_Sad%29
Už bude dostavěn nový silniční který bude součástí dálnice jinak toto provizorium je jasně vidět i v googl mapách je tam i spousta fotek http://forum.krstarica.com/showthread.php/404171-Koliko-ima-do-otvaranja-mosta-Zemun-Bor%C4%8Da-Hronologija?p=25370719
13.06.13 - 23:28
743.008-5Taky bych se zeptal kde skončilo 7 BRamů ? Dnes BRn 1ks Hradec podle mne není turnusován, 1 má Lužná muzejní kus a 1 má Cargo. A zbytek? Kde jsou oddílové Bn pův Bam a Aam 5 a 10 ks ? 2ks jsou depa Liberec a jsou ůdajně odstavené v Turnově, a zbytek ja asi šrotiště, nebo je ještě někde něco? Myslím že tyhle vozy mohly projít rekonstrukcí, tak jako Btn nebo Bdtn. Ještě nějakou službu by určitě odsloužily, myslím při nedostatku hospod, vlastně asi není zájem jinak by tak bylo...05.01.13 - 0:17
380.013-3EN 477 Metropol: jo znám přesně, pán ve žluté šlaifce u okna, student s připojeným noteabokem,do nedávno domontované zásuvky po třetí reko. Postarší paní ve třetím voze atd. No na více jak 50 lidí v tuto dobu bych to netyp. Krom pátku nebo kraje týdne... Hospodaření stát. dopravce se mnohým znás asi moc nelíbí, již zmíněné 3x reko zrovna těhle vozů. Ano je to tak ČD tenhle produkt neumí pojmout jako ostatní "svezeme vás v 30 let taky 3x rekonstruovaném zázraku", nebo "povezeme vás luxusní kvalitou" která má občas nějaké ty mouchy. Barva D-1 Ex docala sladěná. Kdysi jsem tu psal "CD" v překladu cirkusové dráhy. Dle barevnosti souprav, na barvu to nejede tu rozdílnou výšku bych i řešil moc esteticky to nevypadá, ale to je tak asi vše, možná trochu aerodynamiky u různých výšek vozů. Ale při 140-160 to takový rozdíl nebude. Slušný produkt který by chtěl ale líp prodat.16.12.12 - 21:31
1141.105Do splitu se jezdilo přes Bihač, Knin tzv. unskou prugou. Od roku 1987 elektricky do Kninu, začali i předelektrifikační ůpravy Knin-Split, od 8.8.1991 je ale ůsek Bihač-Knin bez pravidelné os. dopravy. Trať asi na 8 místech překračuje hranici Bosna/HR a Bosenské železnice nemají na opravu a chorvati zase nemají zájem. Trať je v tristním stavu, rozkradená trolej, válkou dodnes poničené budovy atd. http://www.youtube.com/watch?v=5JtQbKlV2DU
To je video z doby kdy po unské železnici jezdily tzv. poslovvni expresy viz řazení http://www.vagonweb.cz/razeni/index.php?rok=1992
19.07.12 - 2:04
754.057-8Taky je vidět i pův těleso trati a sloup trak. vedení, která nebyla ve dvou protilehlých obloucích ale vedla příměji kolem nábřeží kde se dnes nachází nájezdy a sjezdy na Barrandovský most... Tehdy jako 16 tiletého mne udivovalo proč železnici zakřivili díky výstavbě silničního přemostění. Technicky asi tehdy nebylo jiné řešení.13.12.11 - 6:01
162.119-2Josef Petrák
Takže vozy asi nejsou? ten mi tvrdil že ano!!! To jsem četl že chce nějaký soukromý dopravce na trase Hamburk-Köln n.R. konkurovat ICE ale nevím tímhle. Kdysi jsem se ve Vídni na Westbanhofu na chvíli do toho posadil byl to luxus, na tehdejší dobu.
02.02.11 - 16:20
162.119-2Teď byl u mne na obchodě zákazník co v Přerově na těch peršanech dělá. Zatím jsou upraveny 2ks. jeli na zkušebku v sobotu a říkal že kolem trati stály auta a fotilo se. Jinak říkal že asi z výjezdem to nebude tak žhavý. Vozy mu kdesik upravují v čechách ale nevěděl kde jestli Kolín nebo Nymburk a konkrétně co... Někde jsem tu viděl fotku staré soupravy transalpina na ŽZO. Že by to byl ten super hyper s bazénem... Uvidíme ale Jančura je prý tvrdohlavý tak si myslím že to asik nakonec vyjede. Zatím nemá ale všechna povolení. Jak jsem teď před 10 min. nakoupil tak prodávám.02.02.11 - 15:24
150.022-2 + 150.013-1743 010-1 tu rychlost si na boku pamatuji dost dobře. Žlutá písmena na šedobílém podkladu ale cosi se mi plete že to pak bylo přepsané po nějaké době na 160. Taky jsem se v Holeškách občas vyskytoval a jednou se mi podařilo s tím cestovat do Děčína. Ano přesně byly vínové barvy a ne fialové. Jezdily tam v období 87-89 v řazení na wagonvebu jsem to ale nenašel. Kdes koupil modely? Na aukru je někdo dražil od Sachsenmodelle za 700,- někdo mne přebil. taky bych model v HO bral i Bmee s origoš lakem. Je to je pomalu retro nostalgie jak ten čas letí...04.12.10 - 22:16
150.022-2 + 150.013-1Místanka na Ostravan a Košičan byla ještě před rokem 90 za 4,- kčs. Tu jsem musel kupovat i k režijce kde známka na celý rok stála 20,- kčs. Dělal jsem v LD Bohumín a někdy když jsem se urval dříve tak jsem krkolomným způsebem Košičana ve Vítkovicích stihl. Tehdy tyto vozy byla to nej. u ČSD a jízda v nich byla skoro svátek. Stísněný prostor si člověk neuvědomoval neb byl tehdy o 25 kg mladší. Budyšín vyrobil i sérii velkoprostorových vuzů s klimatizací a rychlostí 200 km/h pro DR které jezdily na Primátoru do Prahy holešovic. Asi nebyly tlakotěsné ale vypadaly tehdy dost luxusně. Nevíte někdo kolik jich bylo a kde u DB skončily. Mněly fialový nátěr s kombinací šedobílé. Byly plány i na výrobu ETR 400 v licenci ve škodě Plzeň nebo snad i ve Studénce? Plánu bylo vždycky dost... ale faktem je že když jsem jel kolem Studénky tak tam za týden stály alespoň 2-3 nové Btee. Dneska tam vše rezivý... a když jsem se bavil s technikem co dělá ve Škodě Vítkovicích na elefantech tak považují za ůspěch když se vyrobí 7-10 elefantů ročně. S takovou ten vozový park bude ryclejš stárnout než jej budeme stačit vyrábět.04.12.10 - 11:02
661-220http://jokcom.rajce.idnes.cz/Chorvatsko_2006/#Obraz017.jpg
http://jokcom.rajce.idnes.cz/Chorvatsko_2006/#Obraz018.jpg
http://jokcom.rajce.idnes.cz/Chorvatsko_2006/#Obraz019.jpg
http://jokcom.rajce.idnes.cz/Chorvatsko_2006/#Obraz020.jpg
http://jokcom.rajce.idnes.cz/Chorvatsko_2006/#Obraz021.jpg
http://jokcom.rajce.idnes.cz/Chorvatsko_2006/#Obraz022.jpg
Málem to se mnou tenkráte odjelo někam na odstavné je to 4 roky nazpět pamatuji že před nádražím stavěli i autobusy a hned tam byl i přístav myslím že po molu vedly i kleje ale trajekt vozů se tam neuskutečňuje nemnělo by to význam.
15.08.10 - 11:59