Komentáře uživatele "kobros":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
810.341-8 | Martin 99: po patricnych upravach trati a pri uvazeni lepsich jizdnich vlastnosti elektrickych lokomotiv i jednotek, kratsi jizdni dobu. Zkuste treba Veseli n. Moravou. Pokud date do kupy 340 a elektrifikujete ji, tak je Brno v dojezdovem casu na kazdodenni dojizdeni (kolem 1 hod). Cili veselsky nezamestnany muze dojet za praci a pri tom pro nej neplati prekazka placeni najmu, na ktery nema. | 17.11.15 - 11:39 |
Stadler RegioShuttle RS1 + 841.009-4 | Dale Cooper: Bohuzel, nastupiste a tato souprava je jedinym zavanem 21. stoleti na zeleznici v tamejsich koncinach. | 15.11.15 - 19:24 |
810.408-5 | Chary, mno, ono take na vychode CR to Slunce drive vychazi a drive zapada. Oproti Praze to dela neco do 15 minut. | 30.07.15 - 15:25 |
M 240.0113 | DannyfromCZ: jo, pro Trebic je to prinos, jen jaksi pro CEZ uz to zas tak prinos neni. Ono se jaksi nikomu po skole moc z mesta (Praha ci Brno) odejit nehce. Ja jen, ze pak nejaky vlastni inzenyring musi CEZ otevirat v Praze, protoze v Trebici ci Budejovicich k tomu nesezene lidi. Pricemz treba v Brne by je sehnal, ale Brno neni jadernym mestem. Bylo by to tak vyrazne efektivnejsi. A jinak, tady to, ze prace prijde za clovekem a ne clovek za praci ma dnes pomerne spatny vliv na mysleni Cechu. Kdyz se k tomu prida statni podpora hypotek, tak pak breceni politiku do novin o mizerne mobilite ceske pracovni sily je nemalo usmevne. Staci se podivat, jak toto resi Nemci - drtiva vetsina jich zije v najmech a praci jsou schopni hledat po celem Nemecku a s celou rodinou. | 03.06.15 - 14:18 |
M 240.0113 | Pekne. Herdek, ale jako jadernik stejne nepochopim, koho napadlo udelat jaderne mesto z Trebice a ne z Brna. Do Dukovan stejne daleko z obou mest, stacilo vystavet jaderne sidliste nekde mezi Modricemi a Liskovcem, zridit tam zastavku, a vlecku do Dukovan smerovat kolem Krumlova k Brnu. Hned by mel CEZ po problemu se zajistenim kvalifikovaneho personalu. | 03.06.15 - 12:32 |
742.360-1 | (gp): To neni o zlych autobusacich, rozdil IDS JMK oproti tomu, co predvadi Jihlavsky kraj je naprosto markantni. Staci prejet z Trebice do Nameste nad Oslavou ci Moravskeho Krumlova. Nebo treba do Velke nad Velickou. Nebe a dudy. A tyka se to samozrejme i autobusu, neboli objednavane dopravy jako celku. | 13.05.15 - 15:30 |
742.360-1 | DJ: poslouchejte, problemem trati 240 nejsou CD, ale Jihlavsky kraj a mistni monopol ICOM. | 13.05.15 - 11:29 |
750.163-8 | pikehead: cerstve palivo je jen velmi slabe aktivni. Zdravotne skodlivym - radioaktivnim se stava az po dosazeni prvni kriticnosti. Jinymi slovy: silne radioaktivnimi jsou produkty stepne retezove reakce, nikoliv samotny stepny material Uran 235. Cili v obyvatelum Turan muze byt v tomto jedno, co jim tam pristava nad hlavami. | 20.04.15 - 15:54 |
750.163-8 | gp: na obrazku ovsem neni stepny material. K stepnemu materialu to ma jeste sakra daleko. Spis jde o prevoz velmi slabeho zarice. | 17.04.15 - 8:54 |
363.129-8 | xcerm01: prominte za OT a za zobecneni, ale na ten turisticky ruch a ekonomiku sluzeb obecne je potreba mit z neceho prijem.... Jaksi, vetsina lidi nema od prirody schopnosti na to, aby delala vyvojare, konstruktery, vedce, jejichz sluzby prodat lze. | 31.07.13 - 8:48 |