Komentáře uživatele "kobros":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
2016.029-7 + 2016.075 | Pekne. Tak doufejmme, ze v dohledne dobe budou i po te jednokolejce vpravo jezdit nakladni vlaky do Rakous. Pres Gmund. | 05.08.21 - 15:29 |
131.011-9 + 131.012-7 | jozo pilko: a je to tak zhave? Ja jen, ze toto je trat hlavne pro naklady a ty na infrastrukturu tak narocne nejsou. | 05.09.19 - 9:31 |
263.002-8 | Trakia: Tak kazdy touzi po tom, aby tu po nem neco zustalo. | 26.03.19 - 11:52 |
VL11M-062A+B | Tynec: jen pro zajimavost: pres ukrajinske uzemi vede mezi rumunskym Satu Mare a Ciernou nad Tisou splitka rozchodu. Nejakou dobu pred cca 15 lety po ni jezdil lehatkovy vuz Satu Mare - Krakow pres Kosice a Plavec. Jinak splitka rozchodu taktez vede po rumunskem brehu Tisy pro jizdy mezi ukrajinskou Teresvou a Rachovem. Bohuzel, neni vyuzivana. | 21.01.19 - 15:32 |
Tábor smrti | Jne zeleznicarske dopneni a dotaz k holocaustu. V dokumentu Soa od Claude Lanzmanna z 80. let jezdi parni lokomotivou s osobnim vlakem po trati okolo Treblinky. Trat uz dnes neexistuje. Take jedou vlakem na nadrazi v Sobiboru. Nejsem si uz jisty, jestli nahodou nejeli tehdy vlakem v Osvetimi, prave k teto brane. Preci jen dokument ma vic nez devet hodin. Nevite, kdy tato kolej byla definitivne udelana nepojizdnou? | 18.06.18 - 10:51 |
Tábor smrti | Martin Grill: Ciste vecna zeleznicarska poznamka - Kolej od teto brany k Judenrampe je castecne zarostla stromy, castecna zalita v asfaltu krizujicich cest. Samotna Judenrampe v blizkosti hlavni trati do Osvetimi uz snad ani nijak zapojena do trati ci nadrazi neni. | 13.06.18 - 11:48 |
534.0432 + 556.036 | Nadherna fotka. Jen me tak napadl technicky problem. Pokud by byl tunel dostatecne dlouhy, s velkym stoupanim a parni vlak s tezkym nakladem (jel by hodne pomalu s velkym vykonem), nebyl by problem s nedostatkem kysliku pro kotel? | 22.03.16 - 9:05 |
Z2M -120 | Louis Armstrong. Zajimave. Dival jsem se na mapu a co chapu, tak jde o VRT Tanger-Casablanca. Cili spojuje milionove mesto s ctyrmilionovym v 30 milionove zemi. Po ceste je 2 milionovy Rabat a pulmilionova Kenitra. Delka je kolem 350 kilometru a letadlo to z Casablancy v Tangier dava za hodinu, auto za 4 hodiny. Na druhou stranu je HDP na hlavu v Maroku 8000 dolaru pres paritu kupni sily a nominalni je 3000 dolaru. V tomto pripade asi bude dulezitejsi nominalni HDP, nebot jde o dovezenou technologii a tezko cekat, ze by mzdove naklady tvorily az tak vyznamnou cast nakladu na porizeni a provoz. Spise pujde o splatky uveru, odpisy, apod. Dulezite je, jak to vypada s HDP v mestech po trase. | 15.03.16 - 9:37 |
750.308-9 | JiP: mno a proto byvaly sveho casu nad kazdou slusnou hospodou mistnosti pro hosty. | 16.12.15 - 12:30 |
441.008-0 | Fučida: Elefant neni az tak presvicen, jako nema vubec zaluzie pres svetelna telesa. Srovnejete si zrakovy pocit pri jizde metrem soupravou Siemens a rekonstruovanou ruskou jednotkou. | 10.12.15 - 16:29 |