..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kobros":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
2016.029-7 + 2016.075Pekne. Tak doufejmme, ze v dohledne dobe budou i po te jednokolejce vpravo jezdit nakladni vlaky do Rakous. Pres Gmund.05.08.21 - 15:29
131.011-9 + 131.012-7jozo pilko:
a je to tak zhave? Ja jen, ze toto je trat hlavne pro naklady a ty na infrastrukturu tak narocne nejsou.
05.09.19 - 9:31
263.002-8Trakia: Tak kazdy touzi po tom, aby tu po nem neco zustalo.26.03.19 - 11:52
VL11M-062A+BTynec: jen pro zajimavost: pres ukrajinske uzemi vede mezi rumunskym Satu Mare a Ciernou nad Tisou splitka rozchodu.
Nejakou dobu pred cca 15 lety po ni jezdil lehatkovy vuz Satu Mare - Krakow pres Kosice a Plavec. Jinak splitka rozchodu taktez vede po rumunskem brehu Tisy pro jizdy mezi ukrajinskou Teresvou a Rachovem. Bohuzel, neni vyuzivana.
21.01.19 - 15:32
Tábor smrtiJne zeleznicarske dopneni a dotaz k holocaustu. V dokumentu Soa od Claude Lanzmanna z 80. let jezdi parni lokomotivou s osobnim vlakem po trati okolo Treblinky. Trat uz dnes neexistuje. Take jedou vlakem na nadrazi v Sobiboru. Nejsem si uz jisty, jestli nahodou nejeli tehdy vlakem v Osvetimi, prave k teto brane. Preci jen dokument ma vic nez devet hodin. Nevite, kdy tato kolej byla definitivne udelana nepojizdnou?18.06.18 - 10:51
Tábor smrtiMartin Grill:
Ciste vecna zeleznicarska poznamka - Kolej od teto brany k Judenrampe je castecne zarostla stromy, castecna zalita v asfaltu krizujicich cest. Samotna Judenrampe v blizkosti hlavni trati do Osvetimi uz snad ani nijak zapojena do trati ci nadrazi neni.
13.06.18 - 11:48
534.0432 + 556.036Nadherna fotka.
Jen me tak napadl technicky problem.
Pokud by byl tunel dostatecne dlouhy, s velkym stoupanim a parni vlak s tezkym nakladem (jel by hodne pomalu s velkym vykonem), nebyl by problem s nedostatkem kysliku pro kotel?
22.03.16 - 9:05
Z2M -120Louis Armstrong.
Zajimave. Dival jsem se na mapu a co chapu, tak jde o VRT Tanger-Casablanca. Cili spojuje milionove mesto s ctyrmilionovym v 30 milionove zemi. Po ceste je 2 milionovy Rabat a pulmilionova Kenitra. Delka je kolem 350 kilometru a letadlo to z Casablancy v Tangier dava za hodinu, auto za 4 hodiny. Na druhou stranu je HDP na hlavu v Maroku 8000 dolaru pres paritu kupni sily a nominalni je 3000 dolaru. V tomto pripade asi bude dulezitejsi nominalni HDP, nebot jde o dovezenou technologii a tezko cekat, ze by mzdove naklady tvorily az tak vyznamnou cast nakladu na porizeni a provoz. Spise pujde o splatky uveru, odpisy, apod.
Dulezite je, jak to vypada s HDP v mestech po trase.
15.03.16 - 9:37
750.308-9JiP:
mno a proto byvaly sveho casu nad kazdou slusnou hospodou mistnosti pro hosty.
16.12.15 - 12:30
441.008-0Fučida:
Elefant neni az tak presvicen, jako nema vubec zaluzie pres svetelna telesa. Srovnejete si zrakovy pocit pri jizde metrem soupravou Siemens a rekonstruovanou ruskou jednotkou.
10.12.15 - 16:29