..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jackub":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
809.534-1Radek Papež: :-D Máte pravdu, asi všichni 3 ;-) sedí ve stínu a koukají na Říp. Vyvažujem, vyvažujem, ať se nepřevrhnem! :-D10.04.15 - 14:41
809.534-1Koukám, že je narváno! Nádherná ukázka efektivní a moderní dopravy v Evropě 21. století! :-D Kolik tahle sranda (a jí podobné) asi stojí...10.04.15 - 14:36
560.003-6 + 560.004-4Honza: Na 460 teda nemají (na to nemá a mít nebude nic). Vážně by mě zajímalo (bez ironie), co Vás na těchto letitých a přežitých strojích, navíc velice hlučných, tak uchvacuje. Obzvlášť v porovnání s řadou 440.28.10.14 - 17:11
240.051-3 + 230.087-9Scéna jako ze šroťáku - vše staré, olezlé a zanedbané, včetně mašin...19.10.14 - 10:55
130.002-9Keprt: Díky moc za upřesnění a vysvětlení! Takže teoreticky by šlo "EU peníze" použít na vývoj nové loko a tu si pak třeba pořídit na leasing? Předpokládám, že pak by ale žadatelem musel být výrobce daných lokomotiv.

Mimochodem - měřáky na el. lokomotivách a účtování dle skutečné spotřeby u nás není (i) díky stále enormnímu množství stále provozovaných starých a nehospodárných strojů (především u ČDC)?
06.10.14 - 11:10
130.002-9Komín: V EU fondech se válí cca 40 mld Kč, které jsme neuměli vyčerpat... :-o :-/ Nevím, nakolik by je šlo využít na nákup nových strojů, ale beznadějné by to asi nebylo, když se železniční vozidla kupovala. Je mi jasné, že tyhle staré škopky jezdí kvůli tomu, že není náhrada, ale pak si nestěžujme, že koridory jsou zahlcené. Za to nemůže ani tak osobka, ale právě tyhle náklady, jejichž lokomotivy se pomaloučku a dlouho rozjíždějí na svých max. 90 km/h, kterých s těžkými vlaky ani třeba nedosáhnou... :-/ Mimochodem - proč vlastně nejezdí ve dvojicích, aby aspoň ty rozjezdy byly svižnější? Diesely naopak jezdí téměř jen ve dvojicích...06.10.14 - 9:35
130.002-9Fotka pěkná, ale nejvyšší čas, aby tyto a podobné zastaralé, líné, nevýkonné a pomalé stroje opustily (alespoň) koridorové tratě. To bude najednou na koridoru volného místa! ;-)05.10.14 - 20:08
Die JungfraubahnTo je nádhera!24.08.14 - 13:05
411.1505 + 1192 DBGuty: Už slyším ty nářky, že se v ní nedají otevírat okna, že klimatizace je mizerná a že v ní nejsou kupé! :-D07.08.14 - 18:07
361.101-9Proč vlastně Slováci tyto rekonstrukce neudělali tak, aby na ss i střídavé trakci byl stejný výkon (jako např. ČDC u ř. 363.5)? Navíc nižší výkon právě na střídavině, na kterou chtějí přejít, je do očí bijící chyba. A čím je vlastně způsobeno, že jak 363/362, tak i 361.1 mají nižší výkon právě na střídavině, když je tam značně vyšší napětí? Nejsem elektrikář, tak se předem omlouvám za možnou hloupou otázku a děkuji za laskavou odpověď! ;-)07.08.14 - 12:53