..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "E699":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.301-1NIcKON: Bylo odstraněno.31.08.20 - 11:39
163.030-0Jiří Navrátil: Naštestí změnilo. Doby kdy sem jako vlakvedoucí měl ve dvou sestavu AB+BDs+2xBp+5xB+A, celý bez centrálu a odjezd v 16 hodin v pátek z Prahy byl očistec. Čas odjezdu, zavřeno, dobíhač, dojít zavřít, další dobíhač, dojít zavřít. A byl sem rád že sem do HK těch 5 vozů prošel, v lepšim případě. Zlatě že to teď jde zavřít centrálně.25.07.20 - 0:15
753.783-0Základem je návrat 854ky ve stejné pozici, tj. motorem do Trutnova, kvůli spojování s 954. A kraj požaduje motor s vlekem, ač lidí jezdí... 10 prstů na spočítání stačí.27.05.20 - 8:43
753.783-055p: 5240/5249/5248/1803 po staré spojce, stejně jako všechny Sp Trutnov - Kolín a zpět.26.05.20 - 21:04
753.616-2Rabín: Celkem 4 kusy, tušim čísla 615-61813.03.20 - 4:28
754.060-2Jistě že je to 754.060-219.08.19 - 15:10
854.213-6Leč retrovka tam nemůže. Na kopec může jen 854.209.01.19 - 10:39
Railroad girlJá myslim, že pokud jsou jen dioptrie, tak do 2 není problém. Vadí oční vady jako třeba astigmatismus.05.01.19 - 12:22
843.005-0A.N.: Osobák. Jezdí to pravidelně přes léto o víkendu, tušim.13.11.18 - 8:08
151.008-0Já bych si s tou nehospodárností u 150 a 151 nebyl tak jistý na R a Ex - O nevhodnosti na Os nemá cenu polemizovat a u nákladu, který se rozjede a jede, by mohlo být taky zajímavé srovnání třeba 130 vs 163. Tam jsou ztráty jen na rozjezdových odpornících a zbytek času jede lokomotiva na "přímé spojení" trolej - motor. Kdežto u těch pulzních a podobných se teplo v měničích vyrábí stále. Nějaký srovnání třeba 380 vs 151 na vlaku Praha - Ostrava by mohlo být velice zajímavé.05.06.18 - 19:50