Fotka | Zpráva | Datum |
753.301-1 | NIcKON: Bylo odstraněno. | 31.08.20 - 11:39 |
163.030-0 | Jiří Navrátil: Naštestí změnilo. Doby kdy sem jako vlakvedoucí měl ve dvou sestavu AB+BDs+2xBp+5xB+A, celý bez centrálu a odjezd v 16 hodin v pátek z Prahy byl očistec. Čas odjezdu, zavřeno, dobíhač, dojít zavřít, další dobíhač, dojít zavřít. A byl sem rád že sem do HK těch 5 vozů prošel, v lepšim případě. Zlatě že to teď jde zavřít centrálně. | 25.07.20 - 0:15 |
753.783-0 | Základem je návrat 854ky ve stejné pozici, tj. motorem do Trutnova, kvůli spojování s 954. A kraj požaduje motor s vlekem, ač lidí jezdí... 10 prstů na spočítání stačí. | 27.05.20 - 8:43 |
753.783-0 | 55p: 5240/5249/5248/1803 po staré spojce, stejně jako všechny Sp Trutnov - Kolín a zpět. | 26.05.20 - 21:04 |
753.616-2 | Rabín: Celkem 4 kusy, tušim čísla 615-618 | 13.03.20 - 4:28 |
754.060-2 | Jistě že je to 754.060-2 | 19.08.19 - 15:10 |
854.213-6 | Leč retrovka tam nemůže. Na kopec může jen 854.2 | 09.01.19 - 10:39 |
Railroad girl | Já myslim, že pokud jsou jen dioptrie, tak do 2 není problém. Vadí oční vady jako třeba astigmatismus. | 05.01.19 - 12:22 |
843.005-0 | A.N.: Osobák. Jezdí to pravidelně přes léto o víkendu, tušim. | 13.11.18 - 8:08 |
151.008-0 | Já bych si s tou nehospodárností u 150 a 151 nebyl tak jistý na R a Ex - O nevhodnosti na Os nemá cenu polemizovat a u nákladu, který se rozjede a jede, by mohlo být taky zajímavé srovnání třeba 130 vs 163. Tam jsou ztráty jen na rozjezdových odpornících a zbytek času jede lokomotiva na "přímé spojení" trolej - motor. Kdežto u těch pulzních a podobných se teplo v měničích vyrábí stále. Nějaký srovnání třeba 380 vs 151 na vlaku Praha - Ostrava by mohlo být velice zajímavé. | 05.06.18 - 19:50 |