..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Strojvůdce":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
150.226-9M: Když jedu v přímém směru a v dálce vidím osoby, tak hned houkám, což je má povinnost. Když ty osoby neprchají pryč, tak je to vždy průser. Nějaké posunky rukou mě neuklidní, prostě rozkaz o osobách v kolejišti nemám, tak to jsou pro mě civilisti, kteří by se tam neměli vyskytovat. Musíš se okamžitě rozhodnout, jestli zatáhnout brzdu nebo ne. Je to zátěžová situace, kdo říká že není, je lehkomyslný a asi se moc nehodí na tuto profesi. Pokud navíc jedu kolem 100 km/h, tak žádné brzdění opravdu nic neodvrátí.
Abych ti odpověděl, když jsou lidi mimo brány, tak jsem v klidu, když uvnitř, zavání to malérem.. Párkrát jsem nabral srnu, nedovedu si představit, kdyby to byl někdo s dvěma nohama a rukama.
29.11.10 - 20:34
150.226-9To je legrace. Celá tahle debata je vedena dvěma tábory; první říká:
Nelezte na koleje, porušujete předpisy, zbytečně lekáte fíry a dáváte nevhodný a nebezpečný příklad mladším začátečníkům. Načež druhá strana kontruje:
My nosíme vesty, vše máme pod kontrolou, v autě nás taky stresujou chodci, až zabrzdí vlak kvůli šotoušovi, bude se teprv něco dít..

Ten druhý tábor vlastně ani přímo nereaguje na jednotlivé body, které píší strojvedoucí. Je fakt, že třeba na tuhle fotku se podívalo 3 a půl tisíce lidí. Kolik z nich bylo dětí, které si to půjdou s mobilem vyzkoušet naživo? Třeba i teď v tom sněhu. Tohle je nebezpečné.

Co kdyby druhý tábor aspoň naoko uznal, že je opravdu asi lepší fotit ze stráně než z kolejí, tím by aspoň ty děti dostaly impulz, že takovéhle focení není rozumné.
Co kdyby první tábor přiznal, že sem chodí rád omrknout pár fotek a přečíst si novinky z dění na železnici.

Vždyť tahle debata může mít svůj konec, k němuž se lze dobrat naprosto nekonfliktně a ke spokojenosti obou táborů.. :-)
29.11.10 - 19:52
150.226-9Bundesbahn: Těší mě, že jste zde uvedl Vaš příspěvek, i když je to nepopulární krok ve zdejších vodách. Ale snad aspoň nad tím začne přemýšlet ta část šotoušů, kteří se těmito přestupky proviňují. Že nejde jen o ně a jejich pocity..
Díky i za mnohé další kolegy!
29.11.10 - 11:20
18.201OT: Také jsem vyslancem naší vlasti u našich západních sousedů. A tamní domorodci (já jim říkám Urbewohner nebo Stammvolk) mě rovněž nebijí, dokonce ani nešikanují silničními kontrolami.. Ale to už jsem opravdu moc daleko od témat ŽP :/26.11.10 - 17:14
18.201Pěkně koukatelná ***** fotka. Rheingold je symbolem luxusu zaslouženě; tuhle jsem si ho prošel, když byl v K. Varech. Třeba jen catering je kapitola sama pro sebe.
Stoupa: jazyková vsuvka - die Wende přece není lokální název, ale klasické slovo z Hochdeutsch, česky znamenající zvrat.
26.11.10 - 16:41
VTPaya: Ano, je to detail, ale všiml jsem si toho, tak jsem to napsal. Nechtěl jsem v žádném případě, aby to znělo jako nějaké poučování nebo tak něco, zvlášť když tu nemám ani fotku, že.. ;-)
A živé to ony opravdu jsou, když chytnu při rozjezdu pod krkem 810, protáčí se kolečka. Sprinter na to reaguje tak, že mě znatelně zatlačí do sedačky :)
25.11.10 - 18:55
VTElstrtalský most nabízí vynalézavému fotografovi se štěstím či photoshopem (pro časosběrné snímky) zajímavé snímky. Pod mostem prochází totiž místní dráha, která mimochodem odbočuje z té hlavní, aby se na ni po pár km opět napojila.
Ono Sasko vůbec nabízí dost neozaj zajímavých míst (např. Göltzschtalbrücke).
K tomu nadpisu (Verbrennungstriebwagen) bych doplnil označení řady: 654, popř. "Regiosprinter", takhle je to takové neúplné, ovšem jen podle mého skromného názoru ;). Tyhle motorové tříčlánkové jednotky jsou vyjímečné tím, že mohou jezdit po městě jako tramvaj - ve Zwickau. A díky nízké hmotnosti hliníkové skříně zrychlují téměř srovnatelně dobře jako autobusy.
25.11.10 - 17:40
422.025Rabín: Děkuji pěkně za odpověď! :-)24.11.10 - 14:19
422.025To byl tehdy na ŽZO den otevřených dveří? Sice v té době takové exkurze nebyly moc v módě, ale jinak si přítomnost malýho bejčka na okruhu neumím vysvětlit..24.11.10 - 12:21
6010.001-3Jak se zdá, ÖBB nehodlá nechat tato stará vozidla šrotovat, přestože už nejsou nasazována na jejich slavnou relaci Wien - Zürich (- Basel), kterou si vzaly do parády Railjety 162/163, jak jsem se dočetl.
11. listopadu večer jsem v Běchovicích předjížděl další návoz této řady do Peček. Zajímalo by mě, co s tím Rakušané zamýšlí - třeba už to odprodali, nebo s tím budou zajíždět někam za hranice 'Východnější Říše'..? :)
20.11.10 - 14:41