Komentáře uživatele "Robert-Antonio":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
749.039-4 + Citroen Saxo | Takovéhle fóry mám nejradši. Poprvé se zasměju samotné fotce, podruhé se řehtám pohoršeným moralistům v komentářích. Jen tak dál! | 03.04.14 - 23:33 |
731.039-4 | To je v pořádku, mně i jako dospělého chlapa fascinuje, že v roce 2013 se musí k nákladům připojovat něco tak zoufale zastaralého, jako je hytlák. Jasně, §1, ale stejně :-) | 19.12.13 - 20:46 |
754.042-0 | _lt_ Kolego, vidíte to dialekticky špatně. Správně se tomu říká "územní rozvoj" a znamená to, že když se bude stavět více silnic a chodcům dávat do cesty více překážek, pak tím zvelebujeme město, a budujeme dětem zářnou budoucnost. Proto také tento ráj na zemi musíme platit z daní, neb soukromé firmy, honící se za mrzkým ziskem, by do územního rozvoje nedaly ani korunu. | 20.11.13 - 14:23 |
475.1139 | topič Já vím. Ale ještě před 10 lety jsem si naivně myslel, že doba, kdy člověk musí sledovat školní osnovy a korigovat dětem, co jim učitelé vtloukají do hlavy, skončila rokem 1989... | 28.01.13 - 21:48 |
475.1139 | Topič Inu, přepisování historie by se našlo i dnes. Loni jsem náhodou shlédnul propagandistické video ECB, kde zcela vážně tvrdí, jak v 19. století tu byla hrozná inflace a teprve centrální banka dokázala inflaci zkrotit. A takovéto video bylo doporučeno promítat na školách :-Q | 28.01.13 - 17:22 |
560 | Jiří Kocurek Nový tubus byl postaven už v roce 1992. | 20.10.12 - 17:36 |
230 | ona bude "odepsaná" na regionální provoz. 250ka (a navazující 072) má význam hlavně pro náklady - dvojkolejka souběžná s 1. koridorem a nezasekaná osobáky jako 010/260. To si udrží i po stavbě VRT, protože 100 km/h na spoustu nákladů dlouhodobě stačí. | 15.02.12 - 20:34 |
150.004-0 | Teď si teprve uvědomuji, jak se najbrtizací ČD obloukem vrací do unifikovaných nátěrů husákovské normalizace (na nichž většina poplyšákových šotoušů nenechala nit suchou). S jediným rozdílem, že ty normalizované nátěry vypadají o dost lépe nežli najbrt ;-( | 25.10.11 - 22:48 |
T 478.3082 | ...a já si naivně myslel, že do Žacléře už dva roky nejezdí ani kolo :-) | 03.09.11 - 10:11 |
749.039-4 | Matouš Vinš U každé fotky z neelektrifikované magistrály si říkám, proč jsem se jen nemohl narodit o několik málo let dříve. Cheche :-) Nikoliv o pár let dříve, ale ve špatné zemi, respektive v zemi se špatným majoritním dopravcem. Taková trať z Basileje do Singenu je také skoro celá bez drátů, v půlce dvojkolejná a i dnes po ní sviští mezinárodní (regional)expresy s klopidlem 612, jež na rozdíl od pindi na českém koridoru udržuje 160 km/h skoro v celé délce tratě :) | 05.08.11 - 23:02 |