Fotka | Zpráva | Datum |
810.645-2 | Machy: on tam taky čím dál víc skoro nikdo nejezdí. Za mého dětství pamatuju z Obrataně na Tábor narvané spěšné vlaky (mám mlhavý pocit, že chvíli to byly i nějaké Plzeňské rychlíky), dneska když jedu ráno z Tábora do Pacova, tak jsem tam já a dva režijkáři. | 23.01.15 - 15:32 |
411.902-0 + 411.901-2 + 411.903-8 | kéž to je častěji... | 05.06.14 - 12:03 |
750.275-0 | energetický mix na kolejích | 18.04.14 - 15:51 |
749.100-4 | Nebývala v těchto místech vedle trati taková rozpadná unimobuňka? Kdysi jsme z ní s kamarádem taky fotili. | 26.11.13 - 12:23 |
754.042-0 | Z náhledu jsem myslel, že to je TT. Povedené. | 20.11.13 - 11:22 |
380.004-2 | Ešus: a o 30 km dál se staví zhruba 30km úsek nové trati. Uberte z té šotohysterie. | 19.11.13 - 10:10 |
380.004-2 | intelpetr: viz nahoře dálnice :-) už se těším, až tam někdy vyrazím na kolo. | 18.11.13 - 17:59 |
380.004-2 | Obsazenost tohoto vlaku se zvyšuje při cestě od hranic na Prahu ve Vsetíně a ValMez asi tak na trojnásobek. Tak bych se opravdu netrápil 5 vagony na posledním úseku do Žiliny. notabene když to končí ve stanici pokryté z výchozího bodu i druhou větví ze severu. Slovenskou vnitrostátní část Fatra stejně prakticky nepokrývá, je to pro Slováky typický mezinárodní vlak (což souvisí i s načasováním v jízdních řádech hned vedle rychlíků Bratislava - Košice) | 18.11.13 - 13:27 |
... | Asi budu hnusnej kopírovač a odteď se začnu při odjezdech z hlaváku víc rozhlížet po okolních vlacích. Fotka u mě za 5* | 03.10.13 - 11:31 |
841.014-4 + 841.012-8 + 841.010-2 | Aneb jak udělat z moderního a překvapivě v Najbrtu slušivého vlaku cirkus na kolejích. Autor zaslouží pochvalu, třeba to za 50 let bude viset v muzeu s titulkem "Takoví jsme byli" | 01.10.13 - 10:50 |