..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 ... 50 51 52 53 54 ... 60      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
731.005-5Dobrá připomínka po roce. Teď je tam naopak skoro sucho.02.07.14 - 12:50
80-30.015-9toffes: Přečtěte si příspěvek Aleše Lieskovského znova a pozorněji.01.07.14 - 9:41
80-30.015-9toffees: Přečtěte si můj příspěvek znova a pozorněji.01.07.14 - 8:55
80-30.015-9Před časem (cca dva roky) fíra v každém hnacím vozidle, vždyť se to v Jaroměři, za chvilku, rozdělí. Nic takového jako vysílačky, normální návěsti, klasický postup odjezdu vlaku s postrkem. Na vjezdu do Rosic dokonce "Povolte brzdy mírně" - asi Peršink přehnal ED brzdění.30.06.14 - 22:09
80-30.015-9toffees: Otázky, jestli není délka sunuté soupravy z mechanických důvodů nějak omezená nebo jestli není délka komunikačního kabelu nějak omezená, jsou zcela v pořádku.30.06.14 - 16:45
80-30.015-9Matoucí je taky, že traťový úsek je uveden obráceně.30.06.14 - 13:51
843.008-4M 474 003: je stavební povolení na tzv. 1. stavbu: Stéblová - Opatovice nad Labem (od 12.2014 pod názvem Opatovice nad Labem-Pohřebačka). Dokončení konec 2016. Co bude dál, záleží na penězích.27.06.14 - 15:47
843.008-4Už brzo to bude fotka historická, na zdvoukolejnění už je stavební povolení.27.06.14 - 10:39
754.050-3Na R z Brna na ČTř se od změny GVD objevují celé A - právě ty, které sebrali z Hradce. Tam to vyvolalo pozdvižení a na tři páry rychlíků ve špičce se pro úsek Pha - HK doplňuje ještě A, takže je tam 1,5 vozu 1. třídy.30.05.14 - 6:49
362.164-6A tento týden - už to nikdo nebude číst, ale přesto pro úplnost - padly i ty poslední topoly.25.04.14 - 9:41