Fotka | Zpráva | Datum |
731.005-5 | Dobrá připomínka po roce. Teď je tam naopak skoro sucho. | 02.07.14 - 12:50 |
80-30.015-9 | toffes: Přečtěte si příspěvek Aleše Lieskovského znova a pozorněji. | 01.07.14 - 9:41 |
80-30.015-9 | toffees: Přečtěte si můj příspěvek znova a pozorněji. | 01.07.14 - 8:55 |
80-30.015-9 | Před časem (cca dva roky) fíra v každém hnacím vozidle, vždyť se to v Jaroměři, za chvilku, rozdělí. Nic takového jako vysílačky, normální návěsti, klasický postup odjezdu vlaku s postrkem. Na vjezdu do Rosic dokonce "Povolte brzdy mírně" - asi Peršink přehnal ED brzdění. | 30.06.14 - 22:09 |
80-30.015-9 | toffees: Otázky, jestli není délka sunuté soupravy z mechanických důvodů nějak omezená nebo jestli není délka komunikačního kabelu nějak omezená, jsou zcela v pořádku. | 30.06.14 - 16:45 |
80-30.015-9 | Matoucí je taky, že traťový úsek je uveden obráceně. | 30.06.14 - 13:51 |
843.008-4 | M 474 003: je stavební povolení na tzv. 1. stavbu: Stéblová - Opatovice nad Labem (od 12.2014 pod názvem Opatovice nad Labem-Pohřebačka). Dokončení konec 2016. Co bude dál, záleží na penězích. | 27.06.14 - 15:47 |
843.008-4 | Už brzo to bude fotka historická, na zdvoukolejnění už je stavební povolení. | 27.06.14 - 10:39 |
754.050-3 | Na R z Brna na ČTř se od změny GVD objevují celé A - právě ty, které sebrali z Hradce. Tam to vyvolalo pozdvižení a na tři páry rychlíků ve špičce se pro úsek Pha - HK doplňuje ještě A, takže je tam 1,5 vozu 1. třídy. | 30.05.14 - 6:49 |
362.164-6 | A tento týden - už to nikdo nebude číst, ale přesto pro úplnost - padly i ty poslední topoly. | 25.04.14 - 9:41 |