..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 60      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
162.113-5Tyhle Střekovy už dlouho fungují jako křídlo k Vysočině. V Kolíně se někdy povedl i přestup hrana-hrana. Oddělit ty vlaky tarifně je úžasný nápad.16.01.22 - 18:13
DB 180Myslím, že ani těch lodí už tam není tolik k vidění.12.01.22 - 15:10
045.193 + 242.288-9V hlavě ho pořád mám jako nepoužívané, ale zda zmizelo, jsem musel ověřit na ortofotomapě. Zmizelo.08.01.22 - 11:40
123.026-7Byly doby, kdy odběratel (nevím, kdo to je) nestačil tyto ucelenky odebírat a tratě jimi přetékaly - byly odstavené počínaje snad od Poříčan do Kralup ve všech stanicích.08.01.22 - 9:18
045.193 + 242.288-9Stanoviště Tunel se jmenovalo.08.01.22 - 9:15
BezdězTo čištění trati jste vzali docela radikálně.31.12.21 - 11:16
742.452-6 + 810.217-0Tolik hvězdiček nemám.06.12.21 - 12:04
162.114-3Myslím, že už tu byl jednou takový komentář, snad dokonce k tomuto místu, kdy pisatel nevěřil, že modré zábradlí může být takto čisté a modré.03.12.21 - 8:39
759.002-9(edit)FK: Lokomotiva 759 snad ani není muzejní, je majetkem VÚŽ a asi se otřesete odporem, když Vám sdělím, že běžně tahá zkušební vlaky, jak na to mezitím poukázal kolega pode mnou.

Elektrická lokomotiva není na pracovní vlak vůbec vhodná. Špatně se reguluje a taky je potřeba zajíždět na nezadrátované koleje.
02.12.21 - 15:41
810.620-5Vlaky do Kralovic objednávala města Kralovice a Kožlany. Teď už jim k tomu asi nedali možnost.

Ještěže velkým nákladem opravili Strachovický viadukt. Snad se tam vozí aspoň to dřevo.
25.11.21 - 9:00