..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 ... 48 49 50 51 52 ... 60      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.049-5 + 750.712-2Zlámalík: Nevím, jak k Vaší otázce přistoupit, ať už se smajlíkem nebo bez něho. Pokud jde o kabel vlakového topení, ten se mezi nimi nepropojuje, neb paralelní spojení dvou zdrojů je v elektrotechnice obecně problém. Topí vlaková. Pokud je neschopná, potom naopak.06.10.14 - 12:46
240.122-2Děkujeme, to je pro Nás dostačující.04.10.14 - 11:45
240.122-2Dá se předpokládat, že mimořádný přepřah a případné shánění náhradního vozidla bude mít vliv srovnatelný, o vlastní rychlost bych se až tak nebál. Je to ovšem lichý Hašek, čili nepravidelnost vznikla v českém vnitrozemí. Jsme žádostivi vysvětlení.03.10.14 - 17:12
150.010-7Dvanáctiletá.29.09.14 - 14:04
150.010-7To depo bylo určeno k opuštění už od 50. let. Už zvěčnělý Ing. Hála vyprávěl, že když tam po škole nastupoval, mělo to být jen na pár let do přestěhování.29.09.14 - 11:53
754.202-0On myslí Benešov u Prahy - na obrázku je Vindobona. Spíše tady jde o to, že dráty nevedly až do Prahy; úsek z Nelahozevsi se drátoval až poslední, nevím ovšem, kdy to přesně bylo, někdo mě doplňte či opravte.28.09.14 - 14:19
460.059-9 + 460.060-7Honza:V běžném textu, jako je tento, je náležitý zápis s tečkou. Bez tečky slouží k vyznačení na vozidle.28.09.14 - 8:46
141.010-9Hlavně jsou pro dopravního zaměstnance, který podává fírovi do okénka papíry (rozkaz).22.09.14 - 13:58
754.048-7 + 440.010-7Brejlovec byl připojen trvale a z Pa do HK tedy sunul. V onom období tudy jezdily pouze liberecké rychlíky a toto, což byly de facto sloučené osobní a spěšné vlaky, a dále nějaké autobusy, hlavně dopoledne. V Rosicích se nedalo křižovat, což byl ten hlavní důvod. Brejlovec pomáhal s rozjezdem i tam, kde napětí bylo, a bylo to docela znát.20.09.14 - 11:48
130.022-7Do Německa skoro nejezdím, jen jsem jeden takový viděl na Innotransu ještě před érou digitální fotografie (snad 2000; není to žádná novinka). Vypadal jako normální chlaďák běžného obrysu (ne taková velká stodola jako vozy na snímku), ale skříň byla na spodku podélně pohyblivá, odpružená a tlumená (podobně jako mají některé starší kontejneráky pohyblivý čelník). Z expozice vyplývalo, že problematika přepravy banánů skutečně je v DE nějak aktuální.

Je tu možnost, že se to neujalo a němečtí šotouši si z toho udělali takový mem.
18.09.14 - 18:42