Komentáře uživatele "JB":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
754.049-5 + 750.712-2 | Zlámalík: Nevím, jak k Vaší otázce přistoupit, ať už se smajlíkem nebo bez něho. Pokud jde o kabel vlakového topení, ten se mezi nimi nepropojuje, neb paralelní spojení dvou zdrojů je v elektrotechnice obecně problém. Topí vlaková. Pokud je neschopná, potom naopak. | 06.10.14 - 12:46 |
240.122-2 | Děkujeme, to je pro Nás dostačující. | 04.10.14 - 11:45 |
240.122-2 | Dá se předpokládat, že mimořádný přepřah a případné shánění náhradního vozidla bude mít vliv srovnatelný, o vlastní rychlost bych se až tak nebál. Je to ovšem lichý Hašek, čili nepravidelnost vznikla v českém vnitrozemí. Jsme žádostivi vysvětlení. | 03.10.14 - 17:12 |
150.010-7 | Dvanáctiletá. | 29.09.14 - 14:04 |
150.010-7 | To depo bylo určeno k opuštění už od 50. let. Už zvěčnělý Ing. Hála vyprávěl, že když tam po škole nastupoval, mělo to být jen na pár let do přestěhování. | 29.09.14 - 11:53 |
754.202-0 | On myslí Benešov u Prahy - na obrázku je Vindobona. Spíše tady jde o to, že dráty nevedly až do Prahy; úsek z Nelahozevsi se drátoval až poslední, nevím ovšem, kdy to přesně bylo, někdo mě doplňte či opravte. | 28.09.14 - 14:19 |
460.059-9 + 460.060-7 | Honza:V běžném textu, jako je tento, je náležitý zápis s tečkou. Bez tečky slouží k vyznačení na vozidle. | 28.09.14 - 8:46 |
141.010-9 | Hlavně jsou pro dopravního zaměstnance, který podává fírovi do okénka papíry (rozkaz). | 22.09.14 - 13:58 |
754.048-7 + 440.010-7 | Brejlovec byl připojen trvale a z Pa do HK tedy sunul. V onom období tudy jezdily pouze liberecké rychlíky a toto, což byly de facto sloučené osobní a spěšné vlaky, a dále nějaké autobusy, hlavně dopoledne. V Rosicích se nedalo křižovat, což byl ten hlavní důvod. Brejlovec pomáhal s rozjezdem i tam, kde napětí bylo, a bylo to docela znát. | 20.09.14 - 11:48 |
130.022-7 | Do Německa skoro nejezdím, jen jsem jeden takový viděl na Innotransu ještě před érou digitální fotografie (snad 2000; není to žádná novinka). Vypadal jako normální chlaďák běžného obrysu (ne taková velká stodola jako vozy na snímku), ale skříň byla na spodku podélně pohyblivá, odpružená a tlumená (podobně jako mají některé starší kontejneráky pohyblivý čelník). Z expozice vyplývalo, že problematika přepravy banánů skutečně je v DE nějak aktuální. Je tu možnost, že se to neujalo a němečtí šotouši si z toho udělali takový mem. | 18.09.14 - 18:42 |