Komentáře uživatele "JB":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
751.006-8 | Tomáš Kraus: Drobnost - 831 ne, jen 830. 831 byly v Klatovech, Zdicích, Znojmě a Šumperku, v Praze nebyly. | 16.03.15 - 8:12 |
451.088-9 | Co třeba tohle: http://en.wikipedia.org/wiki/Beechcraft_Bonanza | 04.03.15 - 20:17 |
T 499.0002 | Ještě k motoru: Motor 220 byl vyvíjen v oddělení pístových strojů Sokolova v Libni. Po začlenění smíchovské továrny (původně Škodovky) do ČKD tam byla jeho výroba delimitována a tam ho předělali na vrtání 230. Oddělení pístových strojů Sokolova zaniklo, když již dříve byl motor 170 předán do Martina, kompresory pak byly vyčleněny do nového závodu Kompresory. | 25.02.15 - 7:12 |
754.049-5 | (OT) Dotaz na autora: Nemáte ze sklárny dokumentován - kromě hnacích vozidel - taky provoz Rajek ("cibulí" Uacs)? Např. ty, které se vysypaly loni v létě v České Třebové, jely právě odtud. | 23.02.15 - 13:39 |
163.089-6 | Jak který spoj; některé byly dokonce výchozí z Opatovic, např. ten po 19.h. Cestující z HK byli naváženi Sp, který v Opatovicích mimořádně zastavil. | 17.02.15 - 10:30 |
163.089-6 | Je potřeba opravit v databázi: Stanice Opatovice nad Labem byla v prosinci přejmenována na Opatovice nad Labem-Pohřebačka. | 16.02.15 - 9:23 |
749.006-3 + 380.020-8 | Trvalá rychlost zamračené je 26, to snad přece jen jelo rychleji. A nejde jen o topení, nezapomínejte, že moderní vozy bez kabelu ani nevětrají a po nějaké době přestanou i svítit. Viděl jsem několik takových ztemnělých EC tažených 742. Motor u 749 dává o 150 koní víc než u čmeláka. Pokud omezili topení na nutné temperování, větralo se a dobíjelo, pak je zamračená jasně lepší volba. | 04.12.14 - 10:32 |
749.006-3 + 380.020-8 | Ano, dík za upřesnění. | 04.12.14 - 8:57 |
749.006-3 + 380.020-8 | DannyfromCZ: Herkulové se normálně pohybovali na svých turnusových výkonech, těch se to nijak netýkalo. Petr Martinek: Čmelák není dobrá volba nejen kvůli obloukům. Když si prohlédnete jeho trakční charakteristiku, vidíte, že k vyšším rychlostem tažná síla rychle klesá, rychleji, než odpovídá trakční hyperbole. Jmenovitá rychlost 90 byl sovětský požadavek na schopnost rychlého přesunu prázdné mašiny na ošetření a zbrojení, ale nic už neutáhne. | 04.12.14 - 7:08 |
363.522-4 | Ždírec 19:27, HB 20:12-0:35, Kolín 01:54, Libeň 02:45, Hněvice 03:41. Jiný nápad nemám, hnací vozidlo souhlasí. V létě tam byla výluka a zákaz nakládky, možná, že pak ty přepravy doháněli. | 24.11.14 - 12:04 |