..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 ... 45 46 47 48 49 ... 60      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.006-8Tomáš Kraus: Drobnost - 831 ne, jen 830. 831 byly v Klatovech, Zdicích, Znojmě a Šumperku, v Praze nebyly.16.03.15 - 8:12
451.088-9Co třeba tohle:

http://en.wikipedia.org/wiki/Beechcraft_Bonanza
04.03.15 - 20:17
T 499.0002Ještě k motoru: Motor 220 byl vyvíjen v oddělení pístových strojů Sokolova v Libni. Po začlenění smíchovské továrny (původně Škodovky) do ČKD tam byla jeho výroba delimitována a tam ho předělali na vrtání 230. Oddělení pístových strojů Sokolova zaniklo, když již dříve byl motor 170 předán do Martina, kompresory pak byly vyčleněny do nového závodu Kompresory.25.02.15 - 7:12
754.049-5(OT) Dotaz na autora: Nemáte ze sklárny dokumentován - kromě hnacích vozidel - taky provoz Rajek ("cibulí" Uacs)? Např. ty, které se vysypaly loni v létě v České Třebové, jely právě odtud.23.02.15 - 13:39
163.089-6Jak který spoj; některé byly dokonce výchozí z Opatovic, např. ten po 19.h. Cestující z HK byli naváženi Sp, který v Opatovicích mimořádně zastavil.17.02.15 - 10:30
163.089-6Je potřeba opravit v databázi: Stanice Opatovice nad Labem byla v prosinci přejmenována na Opatovice nad Labem-Pohřebačka.16.02.15 - 9:23
749.006-3 + 380.020-8Trvalá rychlost zamračené je 26, to snad přece jen jelo rychleji. A nejde jen o topení, nezapomínejte, že moderní vozy bez kabelu ani nevětrají a po nějaké době přestanou i svítit. Viděl jsem několik takových ztemnělých EC tažených 742.

Motor u 749 dává o 150 koní víc než u čmeláka. Pokud omezili topení na nutné temperování, větralo se a dobíjelo, pak je zamračená jasně lepší volba.
04.12.14 - 10:32
749.006-3 + 380.020-8Ano, dík za upřesnění.04.12.14 - 8:57
749.006-3 + 380.020-8DannyfromCZ: Herkulové se normálně pohybovali na svých turnusových výkonech, těch se to nijak netýkalo.

Petr Martinek: Čmelák není dobrá volba nejen kvůli obloukům. Když si prohlédnete jeho trakční charakteristiku, vidíte, že k vyšším rychlostem tažná síla rychle klesá, rychleji, než odpovídá trakční hyperbole. Jmenovitá rychlost 90 byl sovětský požadavek na schopnost rychlého přesunu prázdné mašiny na ošetření a zbrojení, ale nic už neutáhne.
04.12.14 - 7:08
363.522-4Ždírec 19:27, HB 20:12-0:35, Kolín 01:54, Libeň 02:45, Hněvice 03:41.

Jiný nápad nemám, hnací vozidlo souhlasí. V létě tam byla výluka a zákaz nakládky, možná, že pak ty přepravy doháněli.
24.11.14 - 12:04